Ska eventuellt köpa mig en Lynx Bigpipe X 99.
Har en polare som har en big pipe 97 som jag tycker går väldigt bra.
vad kan man ge för en 99a? Svara gärna så fort som möjligt!
hej hej jag har själv en lynx bigpipe x som jag ska sälja. tror inte att jag släpper den under 30.000:- men det kanske finns nån som släpper en bigpipe X billigare.. lycka till med ditt köp! mvh. Mattias
Vad skiljer en bigpipe från en Enduro? Har Bigpipen t.ex. öhlinsdämpare?? Jag funderar själv på just en bigpipe 670, hade tidigare en -94 enduro 600 så undrar lite vad som skiljer (förutom att bigpipen har nyare chassi mm förståss)
Hade själv en big pipe670 för några år sen.Det enda som var bra var motorn.Resten skit.Avråder alla från att ens fundera på att köpa en om inte priset är mkt lågt!
Ja alla har ju egna erfarenheter och jag måste säga att jag inte alls håller med om ovanstående. Mycket bra skoter för pengarna å de enda som behövs åtgärdas är dom klena fotstegen men de fixar sig med förstärkare... på våran sitter styrhöjare och det är väldigt bra körställning på den. Sedan rätt pris.. ja eftersom det sällan är någon utannonserad under 30 så måste 25 vara ett klipp men normalpis är väl mellan 30-35...
köpte mig en big pipe igår mkt nöjd med den ja fick ge 26 tycker jag va ett bra pris den hadde back också fotstegen på min är ok tycker jag vet ej om det är orginal förstärkning men duger gör dem... det ända som är på min är handtagsvärmen är lite klen. tummen däremot kan man steka korv på!. enormt kul å ligga i 40-50 å dra på upp till 100-120 ett himmla axx...