Releasedatum för 2015

FOX rider

Välkänd medlem
10 okt 2006
1.426
9
38
47
Ludvika
Yamahas släpp iår känns ju mindre "haipad" än i fjol...då hade dom ju en speciell hemsida med nedräkning innan dom visade Vipern + att det läckte ju ut bilder på Vipern dagarna
innan.
Några nya varianter av vipern är ju inget att hypa. Dom har nog lärt sig vid det här laget

psike

Välkänd medlem
20 sept 2009
1.456
2
38
Skellefteå
Vad ska ni köra 2015 då? Jag är lite ivrig. Kört Boondocker för ett par år sedan och Freeride för-förra året. Var inte ens i närheten lika nöjd som jag är med Pro:n nu, men utan att ha sett vad som komma skall så måste jag säga att jag starkt överväger någon av dom baserat på hur uppskattade dom verkar vara i årets tappning :) (Saknar ändå rem-slitaget en del) ;)

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Vet redan att jag kommer köra Ski-Doo såvida min återförsäljare inte byter märke, en bra ÅF är guld värt. Spelar inte så stor roll hur bra maskinen är eller inte om den är ståendes (vilket alla, oavsett märke, blir om man kör lite hårt och kraschar in i saker) på grund av att man inte får hjälp snabbt när det behövs.

Vilken modell i 154" återstår att se när nya modellprogrammet släpps. :)

psike

Välkänd medlem
20 sept 2009
1.456
2
38
Skellefteå
Vet redan att jag kommer köra Ski-Doo såvida min återförsäljare inte byter märke, en bra ÅF är guld värt. Spelar inte så stor roll hur bra maskinen är eller inte om den är ståendes (vilket alla, oavsett märke, blir om man kör lite hårt och kraschar in i saker) på grund av att man inte får hjälp snabbt när det behövs.

Vilken modell i 154" återstår att se när nya modellprogrammet släpps. :)
Så sant, men i mitt fall har jag bra ÅF både på poo, doo och lynx ju. Även AC, men hur bra ÅF än är så byter jag inte till AC ;)

bunken

Välkänd medlem
27 jan 2011
1.129
1
38
Moliden Ö-vik
Så sant, men i mitt fall har jag bra ÅF både på poo, doo och lynx ju. Även AC, men hur bra ÅF än är så byter jag inte till AC ;)
Jag e inte imponerad av någon återförsäljare här i Örnsköldsvik och har inte tänkt byta på några år heller därför kör jag ac! Men polaris tror jag kommer ge haksläpp i år.

enpatte

Välkänd medlem
22 jan 2011
2.070
68
48
Borgafjäll
Polaris har ändrat till den 17:e feb om nu någon hade missat det.
Tror att både Polaris, Artic och BRP har motornyheter iår så det här blir intressant.

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
42
Roknäs
Tänkte då boka Ny polaris i år, men när kan man åka och boka maskin? Direkt efter dom visat nyheterna för i år? :)
När prislistan har släppts så du vet vad du har att gå på.
Bokar du innan så vet handlaren att du SKA ha den och behöver inte pruta lika hårt.

enpatte

Välkänd medlem
22 jan 2011
2.070
68
48
Borgafjäll
Artic 2015 verkar ha varit en riktig snoozefest tyvärr, får hoppas på att polaris och BRP kan bjuda på något rejält.