såg ju inte ut å va så värst mycke nytt, bara vipern i olika längder, färger och med olika dämpare
nej, nytron är kvar...Nytron är borta och gladast för det är nog en man som heter Chris Brown.
Några nya varianter av vipern är ju inget att hypa. Dom har nog lärt sig vid det här lagetYamahas släpp iår känns ju mindre "haipad" än i fjol...då hade dom ju en speciell hemsida med nedräkning innan dom visade Vipern + att det läckte ju ut bilder på Vipern dagarna
innan.
Så sant, men i mitt fall har jag bra ÅF både på poo, doo och lynx ju. Även AC, men hur bra ÅF än är så byter jag inte till ACVet redan att jag kommer köra Ski-Doo såvida min återförsäljare inte byter märke, en bra ÅF är guld värt. Spelar inte så stor roll hur bra maskinen är eller inte om den är ståendes (vilket alla, oavsett märke, blir om man kör lite hårt och kraschar in i saker) på grund av att man inte får hjälp snabbt när det behövs.
Vilken modell i 154" återstår att se när nya modellprogrammet släpps.![]()
Jag e inte imponerad av någon återförsäljare här i Örnsköldsvik och har inte tänkt byta på några år heller därför kör jag ac! Men polaris tror jag kommer ge haksläpp i år.Så sant, men i mitt fall har jag bra ÅF både på poo, doo och lynx ju. Även AC, men hur bra ÅF än är så byter jag inte till AC![]()
En snowbike med gigantisk touring ruta i så fall.Spekuleras en hel del på andra sidan atlanten att bilden skulle föreställa en snowbike från Polaris.
När prislistan har släppts så du vet vad du har att gå på.Tänkte då boka Ny polaris i år, men när kan man åka och boka maskin? Direkt efter dom visat nyheterna för i år?![]()