:aetsch:Två totalt olika skotrar. MachZ är en sänkt ledracer byggd för släta pistmaskinpreparerade leder som dom har på vissa ställen i kanada och usa. En riktigt potent maskin om man gillar den typen av åkning (och har tillgång till sådana leder). 1000 sdi motorn var ju "värst" då det begav sig, och den går riktigt hårt. Tyvärr finns det en anledning till att den bara var i produktion i 3 år. 800:an är en evighetsmaskin i jämförelse med den. Jag skulle valt en renegade -07:a eller möjligtvis en -06:a. Hittar du en fin som gått max 400 mil är det bara att slå till!
Att sätta 44 matta på en machZ är som att sätta crossdäck på en R1.
ÖHH!!! Den där videon är bland de sjukaste jag sett innom Motox!!! Fyfan!! ;D:aetsch:
http://www.youtube.com/watch?v=A0d3B7MPqUg
Renegade utan tvekan, ser inget som mach Z'an är bättre på förutom att åka fort på leden.
Vad är anledningen då?Två totalt olika skotrar. MachZ är en sänkt ledracer byggd för släta pistmaskinpreparerade leder som dom har på vissa ställen i kanada och usa. En riktigt potent maskin om man gillar den typen av åkning (och har tillgång till sådana leder). 1000 sdi motorn var ju "värst" då det begav sig, och den går riktigt hårt. Tyvärr finns det en anledning till att den bara var i produktion i 3 år. 800:an är en evighetsmaskin i jämförelse med den. Jag skulle valt en renegade -07:a eller möjligtvis en -06:a. Hittar du en fin som gått max 400 mil är det bara att slå till!
Att sätta 44 matta på en machZ är som att sätta crossdäck på en R1.
Å av dem 1,5milen har jag avverkat nån kilometer =) , kan säga att mattlängden är nästan ett måste för att få fast alla hästar i backen.Jag har nyss köpt mig en renegade 1000 -06 men har bara hunnit avverka 1.5 mil med den än. Helnöjd än så länge!