Nu vet jag inte vilka modeller som togs in i Norge. Men Ski-doo hade 2005 600HO i både Trail, Adrenaline, samt X paketet. X-paketet kom med renoveringsbara stötdämpare.Låner tråden litt..
Hva mener dere om demperne/skotern Ski-Doo MXZ 600HO? Er demperne renoverbare? Har den x-paket orginal? 2005mod
Satte meg ned å begynnte å undersøke selv.Nu vet jag inte vilka modeller som togs in i Norge. Men Ski-doo hade 2005 600HO i både Trail, Adrenaline, samt X paketet. X-paketet kom med renoveringsbara stötdämpare.
Ja då stämmer det eftersom det bara var den med X-paketet som fick SC-4 boggien 2005.Satte meg ned å begynnte å undersøke selv.
Da MXZn jeg ser på er utstyrt med SC3 boggie, går jeg ut fra at dette er en Adrenaline. Kan det stemme?
Det brukar synas om man tittar där stötdämparkolven går in i själva "kroppen" om det är gjort för att man skall kunna få grepp med en stor U-nyckel där så är de renoveringsbara. Jag ska försöka hitta en bild till i morgon.Hvordan kan jeg se om stötdämparna er renoveringsbara eller inte?
Har du et bilde?Jag ska försöka hitta en bild till i morgon.
Oj det glömde jag.Har du et bilde?
Er det noen andre som har bilder?
TakktakkOj det glömde jag.
http://img441.imageshack.us/img441/1513/sttdmparelj9.gif
Där skall du kunna greppa den med en nyckel.