Har inte hänt så mycket här på ett tag på grund av att en 300 har tagit all tid, men nu kommer en lite uppdatering.
Har montera dit gashandtaget och dragit gasvajern.
nu när jag hade gashandtag och gasvajer tyckte jag att det kunde vara bra att kolla att motorn fungerade som den sak, har inte använts på dom senaste åren så.
Gav den en lite sup i form av bensin och olja, drog runt motorn för att smörja lite, monterade dit stiftet och provade att dra för att se vad som händer. Och till min glädje och förvåning så gick den igång.
Här kommer en liten dålig film som bevis på att den lever, tändningen och lite annat små fix är gjort på den så den går mycket bättre nu.
http://www.youtube.com/watch?v=FGgA9UYmTQA
har inte vågat hällt bensin ner i tanken än, får se om jag får mod till att prova det och hoppas att den är tät.
På grund av att det saknades broms och tid så blev det ingen gjort för att få den att gå framåt.
Istället så monterade jag dit några saker på huven, ockelbo-loggan, handtag och ”räcket”
känns som det är nära nu, största hindret är dynan känns det som. får se om jag provar att fixa den själv eller lämnar bort den.