Rev -03 ?

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Quethec skrev:
Så länge du inte kör fast klarar du den nog.. frästen om du är 13 år så varför köpa en rev och sen sälja den om 2 år.. du får ju inte ens köra den en enda gång isf. Fast jag tycker endå inte en rev 600 är en bra första skoter till en så ung person :p
ne....Olympiq 340 verkar bättre...eller ET 250 i "värsta" fall ;Þ
 
5 feb 2007
4
0
1
Luleå
Om jag var din far och du fråga mig "vad toppar den" då skulle jag satt dig på en fin fin träpulka med ett ruttet kvist styre satt på en sån där gas vissa hade på cykelstyre då man var liten , och så hade ja putta ner dej för nå stort o brant berg , och sagt tillräckligt , nää men de handlar int om hur fort dom går grabben .. Fast vem vet nog kan du hantera en sån , jag är 15 har en rev 800 -03 hanterar den fin fint , fast ja är 1.90 och väger 82 kg .. Men satsa du på 600:an , men kom ihåg vad ja sagt om träpulkan , kyss
 

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Om jag var din far och du fråga mig "vad toppar den" då skulle jag satt dig på en fin fin träpulka med ett ruttet kvist styre satt på en sån där gas vissa hade på cykelstyre då man var liten , och så hade ja putta ner dej för nå stort o brant berg , och sagt tillräckligt , nää men de handlar int om hur fort dom går grabben .. Fast vem vet nog kan du hantera en sån , jag är 15 har en rev 800 -03 hanterar den fin fint , fast ja är 1.90 och väger 82 kg .. Men satsa du på 600:an , men kom ihåg vad ja sagt om träpulkan , kyss
håller med 600cc duger oftast..ist för 800cc
 

Trucker77

Medlem
2 feb 2007
40
0
1
Svensbyn
Sålde just min REV800-03. Hade mkt små problem med motorn, chassiet fungerade fint. Lyckades dräpa främre boggie dämparen(svag punkt) efter 450mil. Ska kanske tillägga att jag körde rätt många hårda mil på dåliga leder. Annars en mkt trevlig maskin som gör sig både långa&korta turer!
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Jävligt ot nu. Men jag tycker dom flesta som skrivit i tråden verkar omogna och ha gott om den svneksa avensjukan.

Till trådsksaparen: Uppenbarligen finns det inte många fel på den, och den varkar funka riktigt bra, men kolla dämparna. Enda du får här är massa avundsjuka stjälar. KÖp den du!