Rev, Frågor

Skopalt

Medlem
22 jul 2007
8
0
1
Tja, funderar på att byta upp mig till en Ski-doo Rev

men vet inte så mkt om dem, så den som har bra information eller veta någe om dem så hör gärna av er!

*bra att veta och kolla på när man köper dem?
*bränsle förbrukning?
*vilken av modellerna går bäst och är mest prisvärd?
*stryktålighet?

osv

/Mvh Johan

erkehe

Välkänd medlem
17 jul 2007
164
0
6
Umeå
Sv: Ski-doo Rev info

Kan inte något mycke om dom modellerna :p men kan försöka säga vad jag hört!

440 klassen har ju underbar fjädring.. men "stryktåligeheten" är väll sådär.. hört mycket att chassit spricker, så kollar chassi! Sen är dom ju förjävligt snygga, sköna att köra och går ju inte dåligt heller :) en värd skoter om du hittar den för rätt peng! ;)

Skopalt

Medlem
22 jul 2007
8
0
1

ok jag kan inge om dem så:confused: kung.
ok. men jag är mest ute efter en 500ss lr 600-800 ho/sdi
så men man vet ju aldrig vad som händer så allt är bra att få veta.
det låter ju bra. aha ok, sprickor är inge kul:/ dem är ju skit snygga.jo det har jag åxå hört. går göttans:D tack för informationen. om du hör någe mer, hör gärna av dig.

erkehe

Välkänd medlem
17 jul 2007
164
0
6
Umeå

ok jag kan inge om dem så:confused: kung.
ok. men jag är mest ute efter en 500ss lr 600-800 ho/sdi
så men man vet ju aldrig vad som händer så allt är bra att få veta.
det låter ju bra. aha ok, sprickor är inge kul:/ dem är ju skit snygga.jo det har jag åxå hört. går göttans:D tack för informationen. om du hör någe mer, hör gärna av dig.
Jaha! känner nåra/vet av nåra med 500ss ;) dom går bra, reser som fan :) för dom som har bra matta då.. fjädringen är kanske sämre men om du inte hoppar exempel ramp eller jävligt stora hopp så ska det nog gå bra ;)

erkehe

Välkänd medlem
17 jul 2007
164
0
6
Umeå

Jaha! känner nåra/vet av nåra med 500ss ;) dom går bra, reser som fan :) för dom som har bra matta då.. fjädringen är kanske sämre men om du inte hoppar exempel ramp eller jävligt stora hopp så ska det nog gå bra ;)
Kan ju också kolla vad folk säger om dom modellerna.. om du vet hur man gör det på www.skoterleden.net ;)

Skopalt

Medlem
22 jul 2007
8
0
1

kungligt:) ok, men man kan ju byta fjädrar å lite sånt^^ dyrt men kan ju vara värt det, ramp hopp blire nog inte i början:p

ok, nä det vet jag inte hur man gör:confused:

erkehe

Välkänd medlem
17 jul 2007
164
0
6
Umeå

kungligt:) ok, men man kan ju byta fjädrar å lite sånt^^ dyrt men kan ju vara värt det, ramp hopp blire nog inte i början:p

ok, nä det vet jag inte hur man gör:confused:
Ok :eek: Men om du går till framsidan! "startsidan" så ser du spalten på höger sida.. en bit ner så står det massa alternativ.. Där ska du trycka på "Skoterbanken" sen fattar du själv ;)