Rev pro 600/iq pro 600

Dawn!

Välkänd medlem
16 dec 2007
184
0
6
kiruna
Som rubrik lyder.. jag har svårt för att välja vilken man ska köpa:) vill höra vad ni tycker är bra och dåligt.. och ge lite "vägledning"
mvh kenny

Andersson

Välkänd medlem
31 jan 2007
1.338
1
16
Kiruna
Hade valt IQn alla dar.
Driftsäkrare/rappare motor, bättre fjädring, bättre hållbarhet allmänt billigare vid inköp.

Enda ReVen har bättre är väll körställning enligt de flesta iallafall. Sj tycker jag IQns körställning är fruktansvärt härlig när man vant sig.

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Jag har själv haft en iq pro600 -07. Kan bara säga att det är en fin maskin. Otrolig körställning och härlig fjädring.

andymannen

Välkänd medlem
19 mar 2007
1.254
0
16
östersund
ja skulle lätt ha tagit reven!
kör själv en rev 440/600 de är ingen pro maskinen men ja är tok nöjd med min.

är de med en riktig PRO motor som du funderar på?

Dawn!

Välkänd medlem
16 dec 2007
184
0
6
kiruna
Andymannen.. joo det var som det som är i mina tankar:p hehe.. aa vet har haft en rev 440.. gillar körställingen extremt mycket på dom.. körde polarns iq 600rr oxå rätt så skönt.. tänke ba om det finns nå dåligt på skotrarna.. och vad man ska köpa.. jag hoppar ramp osv.. just då tycker att alla folk tycker iq är bäst att hoppa med.. har bäst fjädring o sånt.. .. http://www.blocket.se/vi/18230298.htm?ca=1_8_s den har jag fundera på. är oxå här vars jag bor i kiruna:D om den nu finns kvar.. ska köpa först till januari.. så hade velat ha lite fakta.. dom på skoter firmorna är ju bara efterbelivna.. får inte ut nåt av dom.. står bara som ett frågetecken!!!!