Dom där tandpetarna kanske är mer hållbara än tidigare, du vet utveckling...eller så blir det en flopp å alla hoppar av skiten Det lär ju märkas med tiden.Ser ju inte alls så skitnödigt ut, men jag hoppas verkligen inte att boggien kommer att vara lika slapp i de serieproducerade maskinerna som den var i första filmen.. Ser inte bra ut när boggien sätter ihop sig så mkt så att det blir skidlyft men ändå är hela mattan nere i backen..
Summiten däremot ser ju jävligt trevlig ut, men jag förstår inte hur dom kan tro att boggieskenorna ska hålla när dom ser ut sådär? Är ju bara nå småpeckel, både på mxz'an och summiten. Vore nästan rejälare att ha tandpetare där istället..
Den verkar ju otroligt lätt! Kul med lätta, jag vill också ha!Ja den sista filmen var intressant..
Tjejen köper dock kanske en 08:ans TNT.
Dom där tandpetarna kanske är mer hållbara än tidigare, du vet utveckling...eller så blir det en flopp å alla hoppar av skiten Det lär ju märkas med tiden.
Är det enda (motormässiga) skillnaden på 500ss och 600? Vet du effektskillnaden?MXZ TNT 500SS (kortslagiga 600cc) kommer i sverige att landa på 96000kr fick jag höra idag... vikt 188kg
120Hk i 600 H.O. vs. 105Hk i gamla mxz600/500ss, vet inte hur det är på 08rna men säkert samma...Är det enda (motormässiga) skillnaden på 500ss och 600? Vet du effektskillnaden?
120Hk i 600 H.O. vs. 105Hk i gamla mxz600/500ss, vet inte hur det är på 08rna men säkert samma...
MEr info om TNT från Tuppz i bollnäs :
TNT tas in till sverige till specialpris 96 900,-
Data:
XP chassie, SC-5 boggie, HPG racingdämpare T/A alu,
Pilot 5,7 skidor, analoginstrumentering med digitalfönster,
QRS sekundärvariator, handskydd, styrhöjare, j hooks,
matta ripsaw 15 x 120 x 1,25
motor 500 SS (kortslagiga 600 motorn)
färgen är gul/grå
Alltså grymt mycket skoter för lite pengar för att inte prata om vikten under 200 kg (181 kg)
som tur är så är den ju utbytbar!Jo.. enda nackdelen för mig är nog mattan... vill ha högre kammar...