Är så att ja åkte på totalhaveri på min ski-doo 800 HO -03 pga att de gick en bit ur en rave giljotin och knacka sönder toppen ganska bra, repa upp cylindern och totalförstörde kolven.
Ha funderat på att få gamla toppen omsvarvad, och omfräst för bättre kylning, men de lär väl landa runt 2000kr och en beggad topp runt 1500-2000kr. Åker med portade cylindrar och älskar kraften i skotern.
Är så att ja hittat en fin RKT TOPP som suttit på en portad 800-05 och funderar lite på vad de är för något och varför man ska ha en sån? Va tydligen 13.1 i komp i den och ja ha inte en aning om va ja åkte med förut. Är de någon som kan föklara detta för mig?
Bild på förbränningsrummet efter haveri
Ha funderat på att få gamla toppen omsvarvad, och omfräst för bättre kylning, men de lär väl landa runt 2000kr och en beggad topp runt 1500-2000kr. Åker med portade cylindrar och älskar kraften i skotern.
Är så att ja hittat en fin RKT TOPP som suttit på en portad 800-05 och funderar lite på vad de är för något och varför man ska ha en sån? Va tydligen 13.1 i komp i den och ja ha inte en aning om va ja åkte med förut. Är de någon som kan föklara detta för mig?
Bild på förbränningsrummet efter haveri
