Ruff riders. vad tycker ni

Joint__

Välkänd medlem
8 aug 2008
656
2
18
Umeå
Jag hade halvhöga förväntningar på RR4. RR3 var ju trots allt på gränsen till mycket bra. Introt var imponerande. Klippningen höll som vanligt hög klass. Fotot var bra och ibland mycket bra. Riktigt snygg åkning. Sen lyckas de kombinera halvbra åkning med skitbra foto ibland så att det blir de scenerna man gillar mest. Men sen tabbar de sig. Att klippa in Bodin på ett 20-tal OLIKA ställen i filmen sägandes nåt meningslöst på ENGELSKA. Hade varit helt okej med det där intervjuformatet om de hade gjort det en gång och man får lite Napoleonkomplexkänsla när han tvunget måste tala engelska. Enahanda musik men ibland får de in lite fullträffar.
du tog orden ur min mun , mycket bra
 

wenna

Välkänd medlem
21 okt 2007
202
0
16
LULEÅ
RR3 tycker jag hade potential att vara en väldigt bra film, det fanns bra material i den filmen men tyvärr totalsabbade man filmen genom att klippa in en massa löjligt strunt! Sekvensen där dom kör på vatten var riktigt snyggt filmat, speciellt den delen som filmats från helikoptern. Jag tycker det är synd att dom inte försöker klippa ihop en seriös film med det material dom har istället för att fylla ut med en massa strunt.
 

A.H

Välkänd medlem
10 jan 2009
284
0
16
Haparanda
2:an vart helt ok 4:an var rätt så kass, måste säga att Ash a state of snow är bästa jag sett än så länge..
 

Fire_Dude

Välkänd medlem
26 mar 2007
434
0
16
Glommersträsk
Ja tycker rr4 var väldigt dålig. För mycket bodin samt cross. Skoterkörningen var de inge fel på när dom VÄL körde. Var väl typ 2 ggr då de övriga i teamet körde. Ser hellre 1:an än 4:an kan jag säga då den här inte var rolig att se på. Vart less efter typ introt.
 

cfh

Välkänd medlem
21 nov 2008
578
2
16
sthlm
2:an klart bäst, även det bästa soundtracket.. de fanns inte en enda låt som va dålig på det soundtracket !
 

sledxtreme

Aktiv medlem
23 dec 2008
58
0
6
Bollnäs
RR 2 är bäst! sedan kommer RR3 och 1 och sist 4 tycker jag! Favoritenpersonen är ankan i RR3! grymt ***** rolig snubbe!! borde ha visat honom mer i fyran!!
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Det ända som gick att se i RR4 var ju Ankans del, helt klart de grymmaste på hela filmen. Då dom BARA visar han och ingen annan, hans körning var ju inte så dålig heller.

Varför tog dom in de lilla puderåkat från USA? Totalt värdelöst, som dom körde kan ju vem som helst klara av..

Otroligt synd att dom är så kär i Bodin, dom verkar va väldigt nöjd att ha med han. Han är väldigt bra på att köra freeride, men man fick inte se ett skit utan bara dessa ramper. Sånt har då jag sett så jag är nöjd, samma trick om å om igen.. Nä de som va med från SwedenX hade räckt alla gånger. Och sen Bodins skitsnack varannan minut..det fanns hela en rolig grej att lyssna på, å de va de han berätta om Dane Ferguson resten bara skitsnack.

Mindre Bodin och mer galet freeride, framförallt mer skoter!
 

Jaosef

Välkänd medlem
12 dec 2007
244
0
16
.........Underhållande./..Proffsig
RR1:........7/10.............6/10
RR2:........8/10.............7/8
RR3:........7/10.............8/10
RR4:........6/10.............9/10