Jaacob Välkänd medlem 22 okt 2009 560 0 16 Luleå 21 feb 2010 #21 Går det att få tag på nomys låtar som är i slutet av RR5? :hmmmm:
E Easy360s Välkänd medlem 6 feb 2008 508 0 16 Storsjö, Östersund WWW.AGGRESSIVESLEDDERS.SE 21 feb 2010 #22 Jaacob skrev: Går det att få tag på nomys låtar som är i slutet av RR5? :hmmmm: Click to expand... Den heter Nomy - Cola light det är en mycket lugnare variant.. Finns på Spotify.
Jaacob skrev: Går det att få tag på nomys låtar som är i slutet av RR5? :hmmmm: Click to expand... Den heter Nomy - Cola light det är en mycket lugnare variant.. Finns på Spotify.
Jaacob Välkänd medlem 22 okt 2009 560 0 16 Luleå 21 feb 2010 #23 Easy360s skrev: Den heter Nomy - Cola light det är en mycket lugnare variant.. Finns på Spotify. Click to expand... Jo har lyssnat på den men inte samma version som i filmen, sen är ju "life is a bitch" och The Devil med också i lugn version men det är ju inte hela låtarna. Så tvivlar på att dom finns att få tag på tyvärr :/
Easy360s skrev: Den heter Nomy - Cola light det är en mycket lugnare variant.. Finns på Spotify. Click to expand... Jo har lyssnat på den men inte samma version som i filmen, sen är ju "life is a bitch" och The Devil med också i lugn version men det är ju inte hela låtarna. Så tvivlar på att dom finns att få tag på tyvärr :/
P Powerspec Välkänd medlem 22 jan 2010 122 0 6 Malung 23 feb 2010 #24 sök på youtube på nomy - medley så får du Medleyt han spelar i slutet av filmen, Dock bara en del av det.
sök på youtube på nomy - medley så får du Medleyt han spelar i slutet av filmen, Dock bara en del av det.
Kalleponken Ny medlem 16 aug 2010 2 0 1 Hudiksvall 18 aug 2010 #25 Jag har hela låten i slutet som jag klippt ut ur filmen, om ni vill ha den kan jag maila den till er. kalle_liten@hotmail.com
Jag har hela låten i slutet som jag klippt ut ur filmen, om ni vill ha den kan jag maila den till er. kalle_liten@hotmail.com