Hej !
RX-1 Warrior ( 2005 )
Maskinen köptes ny i år och har i skrivande stund gått 109 mil...
när man tar upp den på en fullfarts repa så kommer nålen med rejäl fart men tvärstannar på 9300 varv..
träffade på en kille som har en precis lika maskin men hans har gått cirka 90 mil och den varvar enligt hans uppgift uppåt 11000 varv...kan detta stämma...jag känner ju att det blir tvärstopp i accelerationen när jag når 9300 varv.
Har en annan fundering oxå...om jag kör ledkörning ca 1 mil och sedan trycker till med tummen uppåt 8000 varv så låter den ibland som en tubin och drar iväg som f*n...men ibland så bluddrar den och ger inte alls samma kraft...
OBS!! jag hade in den i början av säsongen eftersom en av cylindrarna la av i ungefär 50-60km/h för att därefter komma tillbaka på tomgången....???
hoppas att någon kan sprida lite ljus åt mig...
RX-1 Warrior ( 2005 )
Maskinen köptes ny i år och har i skrivande stund gått 109 mil...
när man tar upp den på en fullfarts repa så kommer nålen med rejäl fart men tvärstannar på 9300 varv..
träffade på en kille som har en precis lika maskin men hans har gått cirka 90 mil och den varvar enligt hans uppgift uppåt 11000 varv...kan detta stämma...jag känner ju att det blir tvärstopp i accelerationen när jag når 9300 varv.
Har en annan fundering oxå...om jag kör ledkörning ca 1 mil och sedan trycker till med tummen uppåt 8000 varv så låter den ibland som en tubin och drar iväg som f*n...men ibland så bluddrar den och ger inte alls samma kraft...
OBS!! jag hade in den i början av säsongen eftersom en av cylindrarna la av i ungefär 50-60km/h för att därefter komma tillbaka på tomgången....???
hoppas att någon kan sprida lite ljus åt mig...
Senast redigerad av en moderator: