att det kommer summit nästa år med 174 tumms längd har hittat några bilder på summit med 174 tumms längd som dom provat på
Attachments
-
46,7 KB Visningar: 1.888
-
78,4 KB Visningar: 186
I så fall finns ju bara Polaris och Arctic kvar att köpa. Skotrar med dieselkänsla är inget för mig iaf :eviltongue:Jag har hört att dem tänker helt gå över till fyrtaktare och tunga chassin som håller!
När jag skriver "nytt chassie" så menar jag ett nytt chassie, t.ex. från Twin spar till Pro cross.Vad är nytt chassie då? Nytt chassie med samma lika fjädring och drivlina.
Eller ny fjädring, drivlina förarergonomi med i stort sätt lika chassie.
Jag gillade inte alls Lynx revo -05.-07 men -08 RE är helt brutalgrymt underbar. Har den RE chassie eller R-Evo chassie.....
Enligt IronDog blir det inte nytt från grunden men så pass mycket nytt att det är en helt ny maskin.
Oavsett så börjar det bli dags för spionbilder
re är bara en modell betecking, chassiet är r-evoVad är nytt chassie då? Nytt chassie med samma lika fjädring och drivlina.
Eller ny fjädring, drivlina förarergonomi med i stort sätt lika chassie.
Jag gillade inte alls Lynx revo -05.-07 men -08 RE är helt brutalgrymt underbar. Har den RE chassie eller R-Evo chassie.....
Enligt IronDog blir det inte nytt från grunden men så pass mycket nytt att det är en helt ny maskin.
Oavsett så börjar det bli dags för spionbilder
Är ganska säker på att Det står RE Chassie på Rave RE 600 i Whats New materialet från 2007.re är bara en modell betecking, chassiet är r-evo