Säljer: 2-taksolja, Helsyntet, 10-litersdunkar, billigt! STATOIL RACINGWAY 2T

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
Lokala Yamaha försäljaren här tar 50:-/l för Shell Advance olja, så jag tycker 75 verkar lite mycket?
jaha? inte samma olja så lite svårt att jämföra!?
kan säkert hitta 2T olja för billigare än 50:-/l också om man vill.
Men som sagt hör inte hit.

Melender

Välkänd medlem
22 nov 2007
126
0
6
SKEÅ.
Fasen, råkade ta bort mitt eget svar...:

Jag kan bara snabbt säga att oljan är helt makalöst bra! Kör den i båda mina skotrar och har även haft den i tidigare maskiner. Låg rökutveckling, väldigt lite avlagringar i motorn och avgaserna luktar "gott". Polaren köpte några liter av mig och hans Viper fick helt nytt liv! När den väl börjat dricka av oljan, fick den mycket jämnare och mycket renare gång och kändes rappare. Kan bara rekommendera denna! Och jag köper inte ens oljan av den här gubben.... :)

E

ejwbegysv

Svarar på några frågor här..

All försäljning av olja är "VIT".. jag har F-skatt och du får kvitto/faktura vid köp.

Jag kan lämna av olja i mora ja..

Oljan fungerar ypperligt i alla moderna 2-taktsmotorer.. Jag har kört den själv 300 mil i min Polaris Assault 2011.

E

ejwbegysv

yes det ska inte vara nå problem.. Återkommer till dig om ca 1 vecka då jag åker utomlands idag..

E

ejwbegysv

Hej hej..

Går lite segt med förhandlingarna tyvärr.. ska försöka få in olja senast den sisat denna månad!

E

ejwbegysv

Hej alla!

Ja då var en ny leverans beställd och beräknas komma runt 1:a december!

Tyvärr har leverantören ökat priset med nästan 30% på ett år!!!

Så priset i år är 85kr/litern ink moms.

Mycket stort intresse i år så vill du vara säker på att få olja så gör en beställning snarast.

Jag kommer att vara i Mexiko nu i två veckor så lättast att få tag på mig via mail.

För mer info kolla min hemsida www.billigolja.se

E

ejwbegysv

Tja..

Kan leverera till Gävle, Falun, Borlänge, Rättvik, Älvdalen, Särna, Sälen.. Dessa ställen kör jag igenom ca 1 gång i veckan.

Övriga ställen kan jag fixa frakt till, schenker tar 120kr ink moms per dunk.. Vid större beställningar fungerar posten eller bussgods bäst..

Maila mig för pris inkl frakt (behöver veta ditt postnummer/ort).. jimmy@billigolja.se

Last edited:
E

ejwbegysv

Ny leverans har nu kommit med olja!!

Jag kan leverera olja på följande ställen imorgon:
Jag åker imorgon Gävle-Falun-rättvik-Mora på Kvällen, Fredag Mora-älvdalen/Sälen-Gördalen...
Måndag åker jag neråt Gördalen-Mora-Gävle igen...

Dom som står i kö för olja kontaktar jag via mail ikväll..

E

ejwbegysv

Än finns lite olja kvar..

Åker imorgon Gävle-Uppsala-Sollentuna-Huddinge.
Åker på Onsdag Gävle-Västerås.

Tors el. Fre kör jag Gävle-Falun-Rättvik-Mora-Älvdalen-Särna-Gördalen.

Frakt just nu med bussgods är 100kr för 1-2 dunkar..