hehe mycket sitter i föraren om du tycker AC tripple är dålig i snö. okej det är ingen maskin man gör vad som hellst i snön med men det går hyffsat, vet att det är en gammal post men velade bara få ur mina känslor:hand:
mycket sitter i föraren h: tycker inte xlt e speciellt dålig i snön...men däremot så tycker ja AC triple touring e jävligt tung o klumpiga
:lol:venture lite, den fula jäveln som ser ut som en krossad fluga är det sämsta jag har kört i lössnö !
Tung, klumpig och värst av allt 4-takt .. finns inte mycket som talar för den maskinen.
Själv har jag Venture MP och den går kanon bra i lössnö för de 80 hk den har. Körställningen är jätte bra så enkelt att få skotern dit man vill, bra ståställning! Ser själv att du har Polaris, har själv inget garage att mecka i så jag kör Yamaha! Mvh//Robertventure lite, den fula jäveln som ser ut som en krossad fluga är det sämsta jag har kört i lössnö !
Tung, klumpig och värst av allt 4-takt .. finns inte mycket som talar för den maskinen.
Det är en grym skoter i lös snö.Har en Yamaha sm 340. Känns som det är lättare att cykla i lössnö än att ta sig fram med den..... eller är det jag som tar för lite sats? :S
Har även en gammal BR 250 kort i garaget och den går ju att ta sig fram med i lössnö, om man tar sats, så förmodligen är det någon av oss som inte tar tillräckligt mycket sats eller så beror det på något annat kompis...:bigsmile:Har en Yamaha sm 340. Känns som det är lättare att cykla i lössnö än att ta sig fram med den..... eller är det jag som tar för lite sats? :S
Kör Venture Lite och har skitskoj i det lösa!!! (mountainskidor annars helt original)venture lite, den fula jäveln som ser ut som en krossad fluga är det sämsta jag har kört i lössnö !
Joo men i denna snö som du troligtvis lär lägga på 40cm på de där 8centimetrarna så gick det inte så bra för mig i alla fallDet är en grym skoter i lös snö.
Om snön inte är djupare än 8cm, vill säga.
Okej, haha ja jag får väl testa mig fram ^^Har även en gammal BR 250 kort i garaget och den går ju att ta sig fram med i lössnö, om man tar sats, så förmodligen är det någon av oss som inte tar tillräckligt mycket sats eller så beror det på något annat kompis...:bigsmile:
Har tyvärr 2st sm 340 å kan inte annat än hålla med om att den e fruktansvärt dålig i snö.Troligtvis den sämsta SNÖ skotern som någonsin tillverkatsHar en Yamaha sm 340. Känns som det är lättare att cykla i lössnö än att ta sig fram med den..... eller är det jag som tar för lite sats? :S