Den visades i lycksele på hotellet i lördags, så när den släpps officiellt vet jag inte. Men var då premiär för den då.När kan man se Octane Unit 5 egentligen? Nån som vet?
Den visades i lycksele på hotellet i lördags, så när den släpps officiellt vet jag inte. Men var då premiär för den då.När kan man se Octane Unit 5 egentligen? Nån som vet?
http://www.skoterdelen.com/klader--snoskoter/filmer-c-2423-1.aspxNi som sett alla dessa nya rullar, vars fick ni tag i dem? Sist jag kikade runt så kunde jag inte hitta dem i Sverige. Tänkte på Schooled, 509, slednecks 15.
Okej, var den nå bra då? bättre än 4:an?Den visades i lycksele på hotellet i lördags, så när den släpps officiellt vet jag inte. Men var då premiär för den då.
Ja, alltså-SÅ jättesvårt är det ju inte. Tog ca 10 sek på google: schooled+burandt+filmsAlltså, vars KÖPER man alla schooledfilmer?? Helst i Sverige, men utomlands kan få funka?
Tycker jag googlat duktigt, men går bet.
Skoterdelen hade ju "bara" Schooled 4 och Burandts Backcountry... var slut i lager och Schooled 1-3 skulle man även haft på hyllan ju....
tips?
Que? Jag tyckte den småsög. Grymt foto, halvdassig körning!Kan rekommendera fourcast 2