Nu tycker jag det har flytit på riktigt bra de senaste dagarna! :)
AD_ Välkänd medlem 10 mar 2009 1.080 0 16 Arjeplog/Värmland... 1 mar 2011 #161 Nu tycker jag det har flytit på riktigt bra de senaste dagarna!
edvinsjolund Välkänd medlem 8 jan 2006 5.598 4 36 41 Roknäs 2 mar 2011 #163 edvinsjolund skrev: Igårkväll var första gången det var segt för mig. Docka bara första 5 minuterna jag var inne. Click to expand... Vidgren skrev: Peering mellan näten känns som en trolig orsak. Jag kör Riksnet 100'/100 och jag har inga problem med seghet alls... Välj ett internethotell som ligger på en bbb lina så löser sig problemet säkert, BBB tycker jag har grym peering mot alla. Click to expand... Jag har också Riksnet. Visserligen var det bara en gång det gick segt.
edvinsjolund skrev: Igårkväll var första gången det var segt för mig. Docka bara första 5 minuterna jag var inne. Click to expand... Vidgren skrev: Peering mellan näten känns som en trolig orsak. Jag kör Riksnet 100'/100 och jag har inga problem med seghet alls... Välj ett internethotell som ligger på en bbb lina så löser sig problemet säkert, BBB tycker jag har grym peering mot alla. Click to expand... Jag har också Riksnet. Visserligen var det bara en gång det gick segt.