Har aldrig blivit bakis utomlands.
Och då har jag inte ens vaknat upp på hotellrummet alla dagar, men inte bakis åtmindstone.
turkiet e ju ett skitfint land grymt sugen på att åka dit nu då man lärt sig turkiska :evil:Den gången det spårade ur totalt var jag i Turkiet, Alanya.
jo men jag e inte så sugen på turistorterna så då åker jag hellre in till landet där det finns mycket kurdiska bosättningar och då är turkiska ett måste .. haha jasså e dom hård dom brudarna eller ?:ciao:Engelska funkade fullgott det också, trots att bara ett ytters få ord användes.
Vart mest meningar med fuck och shit ,
Men akta dig för Danska brudar.
Ja, efter hela 17 år så har man nog upplevt en hel del. Massa krogar och brudar:boring:Du har ju de "svenska" ställena.
Aya napa (stavning)
Barcelona
Bulgarien (sunny beach bla.)
Ett ställe där jag tror utelivet är lite underskattat är Egypten.
Ett tips jag själv aldrig lär mig, DRICK vatten.. Bakis utomlands är bland det värsta som finns
Ja, en Svetlana är nog inte att leka med, men det är tur att de ser ut därefter.Okej.
Tror det bara är ryska brudar som är hårdare än danska.
Förra året var jag till Egypten och Turkiet, Egypten var bra mycket intressantare än Turkiet och dyk/snorkel vattnet är helt sjukt bra. Deras historia är rätt så intressant (pyramiderna etc). Det är inte lika sliskigt på partyställerna heller men det är väldigt skitigt i Egypten så tvättsprit och whiskey är ett måsteHar ni något tips på något ställe som värt att resa till? Tänkte mig något land som det är varmt och har mycket fester.
Är inte blind, döv o lam...Ja, efter hela 17 år så har man nog upplevt en hel del. Massa krogar och brudar:boring:
Ett bra "nybörjar" ställe är Turkietjag å tjejen sitter oxå å funderar vart vi ska åka? men vet ju fan inte ett skit om de här... tänkte dra om en månad ca! har aldrig varit utomlands heller.. så vart åker vi?