Nya Roops of Hazard 7 såklart! Belt pirates, arrr. Sen finns det några oförglömliga moment i Alticity 4 (5an inte ute än) där de kör fast på väg nerför.
Rättelse: Alticity 5 finns visst ute, och är för övrigt hur bra som hellst! Puder i all ära men lite Hillclimbing slår ju aldrig fel.
För övrigt kan jag rekomendera Turnagain Hardcore´s nya och Slednecks 8 är också sevärd.
Slednecks 8 var OK, men inte mer än det. Dom har blivit sämre och sämre med åren tycker jag. Annars gillar jag puder och freeride filmer, riktigt skönt. Visst är hillclimb och freestyle också skoj att se men blir det för mycket av det så ledsnar jag på filmen.
håller med dem flesta, puder å freeride filmer är härligast, freestyle är coolt men blir lite tjatigt i längden, freeride känns mer "naturligt" å sånt som man själv håller på med (lr försöker någorulunda iaf )
Heavy Metal görs av samma killar som gör Roops of Hazard. Det är överblivet material som inte håller samma standard. Mer klättring, mindre hopp. Plus lite material från revelstoke big iron shoot out.