För att motorförsäkringen ska gälla måste den servas varje år med stämpel i boken, rätt logiskt men många missar det.Sveda har 5 års motorförsäkring + stilleståndsersättning... Därför valde jag dom.
Inte jag. Sparade en jäkla hög med pengar då den havererade...För att motorförsäkringen ska gälla måste den servas varje år med stämpel i boken, rätt logiskt men många missar det.
Blir de å byta ut Nytro´n?Svart och gul är samma olja nuförtiden. Lite billigare också till och med.
Har du dunkar från förra året är det gul som gäller.
Nej. Den svarta är ej helsyntet och den gula är helsyntet. Men i år försvinner delsynteten. Mycket möjligt att dom nya dunkarna är svarta men det är isåfall inte samma som dom tidigare svarta dunkarna.Svart och gul är samma olja nuförtiden. Lite billigare också till och med.
Har du dunkar från förra året är det gul som gäller.
Japp blev En Ski-doo Freeride 800 153" 2015. (Ny)Blir de å byta ut Nytro´n?
Alltid kört med gula dunken till mina 800 e-tec. Aldrig några problem, inne på 3 skotern med den motorn.Japp blev En Ski-doo Freeride 800 153" 2015. (Ny)
Svarta el gula dunken? Vad duger?
Brp var väl så illa tvungna göra något. Tack vare internet tjänar de mindre pengar numera på olja...kan ju inte vara speciellt många längre som köper deras olja när de finns godkänd etec 800 olja för 50 spänn liternLäs igen Brygg.
Olja från förra året = Gul till 800.
Nu finns det bara gula dunkar kvar då dom har slutat med svarta och priset har sjunkit lite.
Nope ,jag kör inte castrol i bilen och jag kör inte XPS i min E-tec.Gabbe1 vad kör du i din bil då? Kör du castrol olja i biln bara för de sitter en sån klisterlapp på blocket?