Har blivit en del kört med tundran nu i dagarna. Och måste säga att jag är väldigt nöjd med den. Har provat lite diverse körning med den. Har provat den där jag vanligen brukar köra och där duger den inte till riktigt, den panelar ut när det blir för brant vid skråkörning, men det är egentligen inget större problem för där den gör det så är det egentligen för brant för 85hk att ta sig upp, man får helt enkelt inte med sig tillräckligt med fart. Men kör man där det är lite lagomt brant och speciellt i skogen är den underbar. Otroligt smidig att smyga runt med och tar sig upp på snön bra. Den är väldigt smal så man behöver nästan inte svänga åt fel håll för att få upp den på sidan utan man behöver knappt tänka vad man ska göra så är det gjort
men när man har vant sig så är det riktigt mysigt.
Dragit pulka har jag också provat, i ospårat 50cm lössnö, inga problem även uppför.
tycker motorn känns större än vad den är för den är rapp och trevlig från början. Är egentligen bara på full mutter man märker att det saknas något, nu är det dock mycket kvar på inkörningen också så den lär ge någon hk till på topp senare...