17/18 februariNågon som hört eller läst nå spekulationer?
Sant. Men om det är en för BRP billig och enkel sak att skruva upp effekten lite och släppa den som en "850 E-tec Turbo+" mot ett prispåslag på säg 10-15000 kr så kan jag tänka mig att det är lockande för dem att tjäna lite extra pengar på konsumenter som vill ha det bästa. Jag tror dock som du att det är först när/om Polaris eller Arctic Cat kommer med en 2T-turbo som BRP skruvar upp effekten i 850 E-tec Turbo.Finns ju ingen anledning att skruva upp effekten i turbon redan så länge man är ensam med turbo och den är ju effektmässigt redan värst bland 2t skotrar.
Ja vem vet, en del hävdar att det är dom rätta 2022 och dom andra motsatsen men den 17 FEBRUARI KL. 19:30 vet vi.Alla korta maskiner har Enduroboggie, texten under Freeride säger modell 2021, "mustaschen" i dekalerna togs bort ifjol osv .
Så hela Dootalk röstar på photoshop.
Och jag önskar mig en Freeride 154" med 600R!!En Backcountry XRS 600R med gps som standard om jag får drömma. Fattar inte varför man ska ha sekunda grejer i fjädringen och mattan från nån ET 340 bara för att man vill åka 600 cc. Har en -17 Renegade 600 XRS nu. Förutom att den är lite för kort för mitt behov är det en kanonmaskin. 146 tum blir perfekt.
Lynx plockade ju bort xterrain RE 600R till 2021 så jag antar att de sålde för dåligt. Kanske för liten prisskillnad mot 850motorn för gemene man. Tillhör också de som tycker det är synd att man måste köpa största motorn för att få vettiga dämpare (kör xtrim sc som jag satt RE-dämpare på)En Backcountry XRS 600R med gps som standard om jag får drömma. Fattar inte varför man ska ha sekunda grejer i fjädringen och mattan från nån ET 340 bara för att man vill åka 600 cc. Har en -17 Renegade 600 XRS nu. Förutom att den är lite för kort för mitt behov är det en kanonmaskin. 146 tum blir perfekt.