Vidgren Välkänd medlem 15 sept 2006 7.352 40 48 47 Piteå 11 nov 2008 #21 Hej och välkommen i Besserwisserklubben Casy. Jag skickar inbetalningskortet och vårat veckoblad med posten ......
Hej och välkommen i Besserwisserklubben Casy. Jag skickar inbetalningskortet och vårat veckoblad med posten ......
B Brogge1 PRO sledder 10 nov 2007 689 3 0 Lofsdalen 11 nov 2008 #22 Vidgren skrev: Hej och välkommen i Besserwisserklubben Casy. Jag skickar inbetalningskortet och vårat veckoblad med posten ...... Click to expand... Haha, ett gott skratt förlänger livet. Nu lever jag nog några minuter till.
Vidgren skrev: Hej och välkommen i Besserwisserklubben Casy. Jag skickar inbetalningskortet och vårat veckoblad med posten ...... Click to expand... Haha, ett gott skratt förlänger livet. Nu lever jag nog några minuter till.
Casy Välkänd medlem 5 dec 2007 628 0 16 Mörsil/Krokom 12 nov 2008 #23 Vidgren skrev: Hej och välkommen i Besserwisserklubben Casy. Jag skickar inbetalningskortet och vårat veckoblad med posten ...... Click to expand... Och du är inte känd för att vara den mest possitiva på forumet, men jag förlåter dig :hello:
Vidgren skrev: Hej och välkommen i Besserwisserklubben Casy. Jag skickar inbetalningskortet och vårat veckoblad med posten ...... Click to expand... Och du är inte känd för att vara den mest possitiva på forumet, men jag förlåter dig :hello:
Abos Välkänd medlem 8 aug 2008 365 0 16 Örnsköldsvik 16 nov 2008 #24 ja vet iaf att dämparna på -99:ans boggi från orginal va totalt värdelöst inställda!! -00 å nyare fick en hårdare fjäder fram och annan schimsning i boggidämparna.
ja vet iaf att dämparna på -99:ans boggi från orginal va totalt värdelöst inställda!! -00 å nyare fick en hårdare fjäder fram och annan schimsning i boggidämparna.