du får se till att ha den här nere haha, känner du någon björn ramsten i rimbo ?? en gammal jobbarkompis till migJag kommer om jag har skotern här nere då.
Plus att dom inte hade en aning om nånting. När de passerade Skellefteå drog de förbi på havsisen utan nån som helst koll på dåliga isar eller liknande.Du skall nog ta ett snack med killarna som körde Treriksröset-Smygehuk i vintras. Fast dom körde ju mer inåt landet förstås..
han är väl runt 40, jobbade med honom på årstabil, han brukade åka runt i en blå leon turbo,Jag känner igen namnet men kan inte komma på vem det är.
Hur gammal är han?
Nej, Uttran i Botkyrka.bra där,bor du i uttran i norrtälje lr ??
okej, har du kört något runt tullinge flygfält??? borde ju gå att köra där om det blir snöNej, Uttran i Botkyrka.
Har inte haft möjlighet till det. Det byggs ju en hel del där så jag vet inte hur det ser ut nu för tiden.okej, har du kört något runt tullinge flygfält??? borde ju gå att köra där om det blir snö
a jag vet , går på valpkurs bredvid. men runt uringen finns det en massa stigar en del helt okej att köra på då jag kört cross där.Har inte haft möjlighet till det. Det byggs ju en hel del där så jag vet inte hur det ser ut nu för tiden.
a kommer det lite mer snö kan jag ta skotern på släp å kolla hur det går, annars är jordbro gropen bra stort, ingen som klagar å bara sand under. körde där några gånger i vintras mvhKanske skulle kolla upp området om det kan vara ett bra ställe för en liten träff när snön är djup nog. Delar av flygfältet är väl fortfarande tillgängligt för samling och parkering?