skoter körning i sthlm området.

vuze

Medlem
14 nov 2010
20
0
1
Örebro
-.- synd att man ställer upp den i sälen nästa helg.

skulle va gött o dra den till mitt gymnasium
vi hade sjukt mycket snö förra säsongen

Trollet23

Välkänd medlem
1 mar 2009
1.816
1
16
Skellefteå
Du skall nog ta ett snack med killarna som körde Treriksröset-Smygehuk i vintras. Fast dom körde ju mer inåt landet förstås..
Plus att dom inte hade en aning om nånting. När de passerade Skellefteå drog de förbi på havsisen utan nån som helst koll på dåliga isar eller liknande.
Hela det projektet var ett jätteskämt.

Lynxer

Välkänd medlem
18 jan 2009
440
0
16
Uttran
Kanske skulle kolla upp området om det kan vara ett bra ställe för en liten träff när snön är djup nog. Delar av flygfältet är väl fortfarande tillgängligt för samling och parkering?

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
Kanske skulle kolla upp området om det kan vara ett bra ställe för en liten träff när snön är djup nog. Delar av flygfältet är väl fortfarande tillgängligt för samling och parkering?
a kommer det lite mer snö kan jag ta skotern på släp å kolla hur det går, annars är jordbro gropen bra stort, ingen som klagar å bara sand under. körde där några gånger i vintras;) mvh

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
hej alla glada, idag har det ju snöat på fint här runt sthlm, tog en sväng ut till landet på värmdö. kommer ut å det är ca 3 dm med snö å vräker ner. va ju tvungen att ta en lite tur på skoter:) bilder kommer lite senare ikväll. mvh anders

Hageelin

Välkänd medlem
15 mar 2009
366
0
16
31
jag är på! Men jag vill ha mer snö först (dra ut lite på tiden) (A)
Men barkaby flygfält. Kan det vara nått? stora öppna vidder mer massor av snö? (chansning)

Livebild från garaget:

Myycket fina bilder BigDog!