fan va grymt, coola bilder, ni får säga till nästa gång följer jag medRunt Järfälla pumpas det hejdlöst på gasen i alla fall!!
fan va grymt, coola bilder, ni får säga till nästa gång följer jag medRunt Järfälla pumpas det hejdlöst på gasen i alla fall!!
låter intressant berättaSka det köras i märsta med omnejd får ni gärna höra av er, hämtar troligen en boondocker i helgen som måste köras in :eyebrows:
låter trevligt lämna precis in dämparna på renovering//service, men kommer nog dra iväg helgen 18dec lr 19dec å köra lite runt gävle verkar som det är några som vill följa med.Har beställt en lynx boondocker som borde komma till åf i veckan, gör den det så åker ja och hämtar den i helgen. Sedan väntar några inte fullt så roliga mil med tanke på att man måste köras upp 120l soppa innan man får full kraft från den trevliga lilla 800:an
fan jag hade följt med direkt men mina dämpare va trasiga så dom är på repHar äntligen fått tillbaka mitt körkort efter en smärre fortkörning i oktober så på söndag tänkte jag dra ner mot södertörn och köra lite skogsbilvägar och oplogade grusvägar. Finns några najjsa lekställen också under nya 73:an för dom som är intresserade av lite luftfärder. PM:a eller skriv i tråden om det är någon som är intresserad av att haka.