Det är ju dock lite längre till Jokkmokk... Tror bara att han ville veta vilka återförsäljare det fanns i boden och inte dom som fanns i Jokkmokk.Ej medlem/Inloggad skrev:åk till jokkmokk där har dom mycket + luleå
Silly Bear skrev:good point errrnst
kan tillägga att du inte missar mycket genom att inte kolla affärerna i boden, är det bara reservdelar du ska ha eller ny skoter?
jag tror inte du hittar så mycket mer o boden än luleå
yamaha i boden och luleå ägs av samma ägare iaf
Tackar. Exakt ett sådant svar jag ville ha.Ej medlem/Inloggad skrev:Det finns 3 i Boden...
-Sixten Nilsson
-Motor Och Fritid (samma som rydde tog upp)
Grymt bra kille att ha å göra med
www.motorochfritid.nu
-Tords Motorservice ren Ski-Doo handlare
Även där är det helt klart värt ett besök!
www.tordsmotorservice.bd.se
Ska inte handla något speciellt. Bara roligt att kolla på skotrar och tillbehör. Var in på Kalix Maskiner i Kalix förra vintern. Ojojoj, vilken skillnad mot i Luleå.Silly Bear skrev:good point errrnst
kan tillägga att du inte missar mycket genom att inte kolla affärerna i boden, är det bara reservdelar du ska ha eller ny skoter?
jag tror inte du hittar så mycket mer o boden än luleå
Ang. butiken så förstod jag att Bernt "hyrde" ut Heds i boden till cykelpiraten och en kille till men det gick som det gick...Ej medlem/Inloggad skrev:Nog ägde väl bernt hed yamaha i boden sista åren också med drevs väl ändå inte riktigt av han? Om jag inte har fel så bor han där inne nu och byggt om det till ett hem med golvvärme och allt? Eller yrar jag?