Dock verkar ni vara riktigt sega på att redigera felanmälningar, väntat cirkus ett halvår nuJag är en av de ansvariga för allt som skrivs där och det är ganska massivt med inlägg som raderas.. Dock är det omöjligt för oss att ha reda på om en viss skotermodell dra 2,5 eller 3 liter milen... Jag försöker skärpa upp nivån på inlägg så vi hoppas att kvaliten ökar...
Härligt!Hej!
Vi kommer att omarbeta skoterbanken framöver och göra den ett par snäpp bättre. Arbetet har startat men det tar nog lite tid. D.v.s några månader förmodligen eftersom tiden går fortare än man tror.
Angående korrigeringen du hade åsikt om så maila igen så ska vi se, det kan tänkas att ditt mail försvunnit i all mailskörd.
SÖKES!
Vi söker förövrigt en person som kan hjälpa Jimmy med det här att städa, godkänna och hålla koll på recensionerna. Känner du dig manad att offra en stund varje dag? Är du rejält kunnig på skotermodeller av ALLA märken och dess olika uppbyggnad osv så är du välkommen att maila en intresseanmälan till oss. Du ska vara noggrann, uthållig och brinna för det här med skoter! Maila till info på skoterleden.net
Dock inte utan en förklaring till varför eller annat tillägg till kommentaren så känns just en likvärd kommentar inte spec nödvändig?"köp inte bara skär" behöver ju inte vara skitsnack har man haft tex en artic som man BARA haft problem med som tex men brorsa som la ut ca 10.000 på en på en vinter så är det mycket befogat att skriva just det
XCR 600 -95 enligt reg bevis, men pga de modifikationer jag gjort på den har jag valt att döpa om den till något mer passande eller är det helt olagligt?.Skoter: Polaris Pro X 440rr -08? Trodde det var en XCR -92 eller något sådant. men kanske blir en 08a när man byter dyna.
Då kan jag ju lika gärna skriva -95/01/03/05/07/08 om jag ska döpa den efter alla olika årsmodeller det är på den hehe.Jag tycker det är helt ok att du döper om den efter bygget. Har du en 440motor i ett prox chassi så är det ju helt rätt. Därimot tycker jag du kan skippa -08. Då tror man genast att det är en ny skoter. Skriv då istället -96/-08. Eller -01/08 om motor chassi är -01.
Klicka härHur lägger man in en kommentar om sin egna skoter? Lite hjälp tack!
Funkar till viss del, men de som har dynamiskt ip drabbas tyvärr inte, därför att deras datorer tilldelas ett nytt ip nummer då och då..Borde man inte kunna ip logga dom som gör detta å banna dom från forumet? typ som dr penis