okej jo han kom ivägen lite fan vad kul att man stöter på lite folk från forumetjepp gamm RMKn kom ivägen när du skulle klättra tror ja men han sa att han höll full broms fast han gled mot dig ändå hehe jag trodde det skulle smälla. Sen var vi en assault, switchback FST, renegade och en CF8.
ja de blev rätt så shyystSer ut att va bra höjd i hoppet där
ja de vete fan, nästan så man kände sig vilsen, är ju hela 3 km dit:lol:Hur fan vågade du ge dig iväg på en sån jäkla långtur då Sven?
Vad är det för kompisar du har? Ser ut som Usama bin laden i pulkan. :lol:Lite bilder från dagen.
En rågång som vi följde en bit, det är riktigt kul att följa lite olika rågångar.
:tape: Inte så högt han är ju efterlyst av CIA :spy: och "bin laden huset" ligger ju bara ett stenkaskt utanför Storuman.Vad är det för kompisar du har? Ser ut som Usama bin laden i pulkan. :lol:
Det är juh bra grepp iallafall! Synd att barr inte kyler slidesen..Båtsäsong nästa då!Blir så otroligt avis på er som har så mycket snö än Idag tog jag min sista tur till stugan där skotern får stå o vila till nästa vinter
2 bilder från sista åkturen
Såg att du nu säljer skotern.Kan väll posta lite bilder från i vinter