Skoterbilder

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Han på Nytron vet jag att han inte har något konto här men dom andra två kan jag tyvärr inte svara för.
Kul att du gillade dom!

Många fler bilder lär dyka upp efter kommande skoterturer.

Är det folk som finns här på forumet vi ser på dina fina bilder?
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Helgens åkning. Ursäkta kvaliteten.

JohanL_EFI





samt jag då:










Inga vidare actionbilder direkt, men de är lite svårare att få på bild då ingen vill fota när det är som bäst=)
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Vart Solberg denna helg. Besviken på snön(inte missnöjd, men förväntade mig mer).
Så nästa sväng blir nog Gideå, tresjö, långvattnet/långviksmon, då det verkar vara snäppet mer snö där.

Där du välkommen att guida mig till bra åkning. Tyvärr är stugan (byviken), inte vinteranpassad annars hade de vare perfekt utgångsläge:)
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Ja jag tyckte att det såg ut som att det inte var här i trakterna! Låter trevligt och det kan jag nog absolut göra. Sjöarna här är ju fullt körbara nu, vilket öppnar för lite mer ställen att köra på.

Vart Solberg denna helg. Besviken på snön(inte missnöjd, men förväntade mig mer).
Så nästa sväng blir nog Gideå, tresjö, långvattnet/långviksmon, då det verkar vara snäppet mer snö där.

Där du välkommen att guida mig till bra åkning. Tyvärr är stugan (byviken), inte vinteranpassad annars hade de vare perfekt utgångsläge:)
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
En till bild från förra bildserien som jag glömde lägga upp. Rätt lik den jag la upp på Linus Jonsson tidigare, men lite vassare!

 
Last edited: