Ska se vad jag kan ordna, kedjan höll bara ett par varv runt huset så nu står den isärskruvad.Läckert! Lägg in fler bilder och gärna en film!
Dum fråga kanske , men spänner ni kedjan med verktyg eller vad?Ska se vad jag kan ordna, kedjan höll bara ett par varv runt huset så nu står den isärskruvad.
Finns den inte redan i "youtubefilmer" ? Tycker jag sett den redan och sitter inte så ofta på youtube annat än när jag blir länkad dit.Lägg upp filmen istället
Stämmer bra det. Har redan länka den till "youtubefilmer"Finns den inte redan i "youtubefilmer" ? Tycker jag sett den redan och sitter inte så ofta på youtube annat än när jag blir länkad dit.
vad sitter det för styre på iq:n?[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG][/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG][/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG][/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG][/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG][/IMG][/IMG][/IMG][/IMG]
Inte i Anundsjö va?Knepig bild men, tagen idag klockan 07.30. Ledigt en meter härlig snö i snitt. 12 mil (varav 4 mil led). Allting på orörd härlig puder. Sjukt härligt, spec då det är så sent på säsongen :-D
Kanske den värsta bildcitering jag sett i mitt liv! Grattis!vad sitter det för styre på iq:n?