Skoterbilder

D

Deleted member 9532

Skulle ta en massa bilder idag, tror ni inte kamera h-vete var trasig när jag tog upp den ur väskan.

Vägrade starta, när jag skakade på den skramlade det lite inuti :mad:

Var tusan skickar man en Canon digitalkamera på service?
Canon har sin verkstad i Solna i Stockholm har jag för mig, så du kan ju kontakta kundtjänst och höra vilken adress du ska skicka den till. Om jag vore dig skulle jag försöka ta reda på vad som är trasigt och om det är värt att laga. Jag gissar att det är en kompaktkamera och om det skramlar "tungt" i den skulle jag tippa på att det är linsen som lossnat.
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Jag och en kompis var ute idag! underbat väder ! vart väll ca 6mil!


till och med MM:en går upp på rullen ;)








vart inte mycket bilder men KUL var de:beer:
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
En bild på min Polaris XLT 600 Sp -96, bilden tagen igår när jag och tre stycken till var ut på en liten sväng på 12-13 mil :)



På bilden ser man även min egen tillverkade lycktsköld, visst blev det bra??? Ska dock röktonas så den smälter ihop med rutan bättre :)
 

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
En polare träffade åxå en sten under lössnön så framvagnen blev lite sen !
Vi var drygt 2,5 mil hemifrån utan led!
Dock inte alls lika allvarligt som med din men !

Så här ser den ut nu!

Staget

Mek

Skidan
 

tom_20

Välkänd medlem
17 aug 2007
336
0
16
Nyköping
Igår blev det äntligen första turen med skotern denna vintern, men det är så dåligt med snö här nere så vi åkte bara på isen :mad: Men det va ju kul det me o få köra lite med den i alla fall.



 

RS_Vector

Välkänd medlem
11 feb 2008
370
0
16
33
Ljusdal
Med botten menar jag packad snö som gör att man inte riskerar att köra på ev stenar / stubbar?
Jo botten fanns de men stora stenar kan de ju finnas ändå i pudersnön, skulle ha vart rätt trist med 50 cm hårdpackad snö, men skotern hade vare hel:rolleyes:
 

RilleJ

Välkänd medlem
26 dec 2008
304
0
16
Piteå
Var ute och körde nyårsafton, blåste som FÅ med det gick bra ändå :cool:

Vänster: Rackelsmurf med Rave 643. Mitten: Ett BERG av hästbajs. Höger: Min Rave 670