Nä de var knäppt.. nog är den ju lång som satan men ändå så ska den ju hålla... hoppas han får på garantin iallafallmysko att den inte håller för de dära..
BTW kör du /ni i mårdsel nångång? Tanten har stuga där
Nä de var knäppt.. nog är den ju lång som satan men ändå så ska den ju hålla... hoppas han får på garantin iallafallmysko att den inte håller för de dära..
HAH! Jonas är min tjejs bror Lina heter ju tjejennja, vi har varit där nångång men vi brukar inte fara åt de hållet så ofta..
Men jonas eriksson å grabbarna från boden brukar ju vara där å köra.. =)
Ibland är de en liten världjasså, se där.. Vet inte vem lina är men jonas känner jag..
jasså, se där.. Vet inte vem lina är men jonas känner jag..
Hehe okey! Vi brukar köra lite till å från i Mårdsel iallafall... senast körde jag nån gammal lynx som fick gashäng så ja höll på skita ner mig iallafall... den sortens skotrar är de därnja, vet bara vem de är typ..
hehe, okej..Hehe okey! Vi brukar köra lite till å från i Mårdsel iallafall... senast körde jag nån gammal lynx som fick gashäng så ja höll på skita ner mig iallafall... den sortens skotrar är de där
Jo jag ska med den här nån helg just efter påsk så ska vi se vars man kan lägga bettan på rygghehe, okej..
varför tar du inte dit summiten? brukar ju vara bra med snö dära.. =)
Jo jag ska med den här nån helg just efter påsk så ska vi se vars man kan lägga bettan på rygg
Vilket år är du född? är nyfiken
Åhfyfasen, då är du ett år äldre! Du får dra dig till Mårdsel så får du visa vad XPn går för
Har inte bestämt än faktiskt! Helgen efter påsk lutar de åt iallafall! Ska ta med gammelsummiten också (600-99) så tanten får körahaha, när skulle du dit sa du ?
Har inte bestämt än faktiskt! Helgen efter påsk lutar de åt iallafall! Ska ta med gammelsummiten också (600-99) så tanten får köra
Kanon! Jag kan hojta till när vi ska dit! så kanske vi kan ha en dejt nånstans å köra liteaaha, ja då är vi nog hemma iaf.. Kommer hem från fjällen måndagen efter påsk.. =)
jadå, om jag har hel maskin så.. =)Kanon! Jag kan hojta till när vi ska dit! så kanske vi kan ha en dejt nånstans å köra lite
Vad säger han 0:10 om mountain maxen?Här tänkte jag visa ett litet roligt bildspel ifrån Ritsem 2006
Här fastnar en kompis med en Summit 600 -03
Här är jag hjälte och tänkte fara och hjälpa till, jag sa nått i stil med "Lungt grabbar, jag far och hämtar han!
Summan av kardemumman... notera placeringen på skotern till höger
Notera nu placeringen på skotern till höger! Han kom åt nödstoppet och "rullade" bakåt
En bild uppifrån...
Och så en film.. skadeglädje på hög nivå
Hehe han pratar sanning!Vad säger han 0:10 om mountain maxen?