Såg som häftigt ut, dock lite mysko när chassit inte är förlängt. Men i verkligheten med förlängt chassi tror jag den kommer bli GRYM!Antonol gjorde en lite PS bild på hur min skoter skulle se ut med en 151'' matta
Den kommer inte att bli 151'', utan 141''. Antonol tycker att jag ska göra den 151'' så. Med 141'' kommer de att se helt perfekt utSåg som häftigt ut, dock lite mysko när chassit inte är förlängt. Men i verkligheten med förlängt chassi tror jag den kommer bli GRYM!
Haha ser du inte att pojken håller på att bygga sig en egen skoter.ser ut som barnarbete i bakgrunden till höger:O
Ser mer ut som han städar tycker jagHaha ser du inte att pojken håller på att bygga sig en egen skoter.
Hehe, han har väl redan byggt den då. Man måste ju städa efter sig ibland också...Ser mer ut som han städar tycker jag
Riktigt snyggt!Härlig bild jimler!
Sådär ja nu har de blivit en del mod, fattas att göra mkt fortfarande! men utsidan är snart klar!
flyttat fram styrstångeen 10cm, byggt dyna , bytt till en 3" höjare och fatbar styre och de fattas endel elände(hur de enu stavas)
[BILD]
Nej det där är ICKE en trippel!Hey, det där är väll endå inte en Trippel? :hmmmm:
:hahaha: