Nä du försöker vara diskret.. nä dehär gillar jag inte, skärpning!!Hahaha, hade de varit PS så hade jag varit 20 meter upp i luften oxå.. :aetsch:
(ursäkta jag har trist å väntar på tvätt) :laugh:
Nä du försöker vara diskret.. nä dehär gillar jag inte, skärpning!!Hahaha, hade de varit PS så hade jag varit 20 meter upp i luften oxå.. :aetsch:
De satt ett på min, men tog bort de när jag hämta skotern..möjligt, nu när jag vilat ögat så ser jag ju vart det sitter fast iallafall.
såg bara ett stag i luften.. finns inget sånt där på min skoter =)
skön bild sista du ladda upp, men skulle vart bättre upplösning/kvalitet, annars gillade jag stuket!
du får säga som mig då, Bättre än inget Men jag tror bilden hade blivit extremt snygg med bättre kvalla, helt klart!Har bara mobilen och fota med så bilderna blir ju inte dom bästa tyvärr..
Krängningshämmare?Tobbilobbi: Vad är det mellan a-armarna, bakom styrstaget, på första bilden?? Måste vara jag som är otroligt trött, jag kan inte fatta vad det är för något!
Hehehehe nä tyvärr, detta är hos svärföräldrarna, Sadeliden, mittmella Sorsele och Storuman.... typ!!!Fan, är det sådär mycket snö i lycksele?
är det denn som han satt en rotax motor i?de är en gl 250 ;D som är smått moddad för vattenkörning