Då vet man vars man ska om snön inte har dykt upp på jullovetFotade inte så mycke under dagenskörning men nån bild blev de, äntligen lite snö
*snö*
*snö*
*snö*
Då vet man vars man ska om snön inte har dykt upp på jullovetFotade inte så mycke under dagenskörning men nån bild blev de, äntligen lite snö
*snö*
*snö*
*snö*
Ser att du är från Luleå!Då vet man vars man ska om snön inte har dykt upp på jullovet
Riktigt fin den ser ut att vara Sj hade jag tagit en Ranger Mountain 800 -04 Är sjukt sugen på en sån faktiskt Anledningen till att jag hellre tar RM är att dels tycker jag dom är snyggare, och sen är Adventure lite mer ledanpassad än RMLägger in lite bilder här också på min nya !
Jo, ström brukar ju attlid ha mkt snö. Å nu har vi kanske 1-2cm :SLucia ifjol. Man blir gråtfärdig :cry:
Strömsund brukar inte svika i snödjup.. VAFAN!
Ja, okej då Men inte är de mkt :SNej nu var det väl underdrift:shocked: 7 åtminstone :afraid:
Riktigt fin den ser ut att vara Sj hade jag tagit en Ranger Mountain 800 -04 Är sjukt sugen på en sån faktiskt Anledningen till att jag hellre tar RM är att dels tycker jag dom är snyggare, och sen är Adventure lite mer ledanpassad än RM
Får jag flytta hem till dig?*bild*
Slutade skolan tidigt så for på en kortare tur :tape:
Har även märkt att jag verkligen borde skaffa en lyktdelare.
Huset är tyvärr för litet för en person tillFår jag flytta hem till dig?
De e bara köpa en kåk där! Billigt om du köpa ngn utan för gällivare bara!Får jag flytta hem till dig?
har seriöst fundera på att flytta uppöver sen. Men det blir nog inte nu. men jag vill verkligen bo där uppe nånstansDe e bara köpa en kåk där! Billigt om du köpa ngn utan för gällivare bara!