yes det var jag som var den lyckligt lottade jag är nöjd, blir väll en riktig tur imorgon så då ser manjasså de va du som köpte den, ett riktigt kap eller?
jasså kan säga att färgen på skidorna gör sig mycket bättre på skotern än i blocket annonsensåg den på blocket nyss
Säg inte att det där är i gördalen? För vafan gör jag hemma då?idag pudrade jag näsan lite :
Ja va f_n gör du hemma? Självklart är det Gördalen...Säg inte att det där är i gördalen? För vafan gör jag hemma då?
Jasså Jocke fick sälja iväg "rost emo't" till slut :cheesy:
*Bild*
japp han fick det såld tillslut HAHA ja det står kvar haha nu ser jag det roliga i detJasså Jocke fick sälja iväg "rost emo't" till slut :cheesy:
Vet inte om det står kvar på sidokåpan eller ? Stod nämligen Frosty Deamons innan så efter lite pillrande blev de rost emo :becky:
Oj oj oj Nu blir jag ledsen.. Måste dra upp dit nu. Har du nå bra tips på avlastningställe? För där vi lasta av sist kommer man inte upp på fjällerna va? Ska vi ända upp till byn eller?Ja va f_n gör du hemma? Självklart är det Gördalen...
Helt underbart före nu, i skogen är det ca 70cm puder, bra botten också så man kör inte fast så ofta... om man inte har en kortbandare..
på fjällkanterna är det helt galna drivor...
LAsta av mitt i byn vid Kungsleden/bensinstationen.Oj oj oj Nu blir jag ledsen.. Måste dra upp dit nu. Har du nå bra tips på avlastningställe? För där vi lasta av sist kommer man inte upp på fjällerna va? Ska vi ända upp till byn eller?
Satt och kikade igenom alla sidor och är inte det där min nuvarande skoter :cheesy: ? Dvs Dennis k gamla, Nordda kanske vet ?Lite bilder från lördagens skoterträff.
Kompis som leker
Satt och kikade igenom alla sidor och är inte det där min nuvarande skoter :cheesy: ? Dvs Dennis k gamla, Nordda kanske vet ?
Sköna bilder, det är fan att man måste jobba hela dagarna, men det är ju det som gör att man kan leka av sig när man har ledigt så... :becky:Alldeles riktigt
Från idag:
Kunde inte motstå plogvallen...
..och landningen i en halvmeter puder :hahaha:
Kusinen ville ju inte vara sämre.
Gott nytt år! :beer:
Tack.Sköna bilder, det är fan att man måste jobba hela dagarna, men det är ju det som gör att man kan leka av sig när man har ledigt så... :becky: