Från arvidsjaur -5 och mycket snö :nuts:
Attachments
-
293,1 KB Visningar: 80
Vilken underbar bild! Synd bara att man ser hjälmen(?) i nederkant. Kanske går att klona bort...Från arvidsjaur -5 och mycket snö :nuts:
Trädkramare? :eyebrows:RR SE är ute och flyger ?
*bild*
Äre en nyligt tagen bild? :wacko:Från arvidsjaur -5 och mycket snö :nuts:
Skulle tro den är tagen ungefär 2010-01-04 14:25 :bigsmile:Äre en nyligt tagen bild? :wacko:
Skulle tro den är tagen ungefär 2010-01-04 14:25 :bigsmile:
Rackarns, där hade jag felNja, jag skulle snarare säga att den är upplagd på internet de datumet/tiden, Och att bilden är tagen 2010-01-03 13:09
japp den 3 januari 2010. det är upp mot 1 meter packad puder, helt underbart !Äre en nyligt tagen bild? :wacko:
Jo det var lite synd. bilden är tagen med en lg-GD900 mobiltelefon så kvaliten är ganska dålig. jag måste skaffa en bättre kamera :bigsmile:Vilken underbar bild! Synd bara att man ser hjälmen(?) i nederkant. Kanske går att klona bort...
Härligt!! Var mest bakis den dagen tyvärrTog en sväng till Idre på nyårsdagen. Och till vår stora förtjusning så var leden ospårad på vissa sträckor! Blev en fin tur på ca 10mil. Gördalen-Idre-Gördalen.
Lite bilder ifrån en underbar pudervecka i Ljungdalen!
Fan vad vakert älskar phazern:embarrest:Lite bilder ifrån en underbar pudervecka i Ljungdalen!