Är Bengans en oseriös skoterfirma? :SHäng ut dem!
Bengan's Motor kan vi lägga till i den kategorin.
Handlat mycket där genom åren. Alltid bra service och bra priser.Är Bengans en oseriös skoterfirma? :S
Har också handlat där "mycket genom åren", och har alltid blivit mer eller mindre konstigt bemött.Handlat mycket där genom åren. Alltid bra service och bra priser.
Han har stort lager med det mesta till arctic, alltid en lösning på allt.
Sen att det finns dom som sprider sina snyfthistorier så fort dom kan på olika forum får man ta med en nypa salt.
Ge mig numret till den som INTE är arg och irriterad efter tiotals lögner och undanflykter från en leverantör och när angiven turn around-tid är mer än det dubbla.det beror ju inte bara på företaget, ja menar onm du kommer in/ringer å är sur och tvär blir dom knappast så peppade på hjälpa dig.
för jäkla bra skrivet där=) viva la jemtland=)Du säger att du i flera år alltid blivit dåligt bemött camata. Men du kan ju inte ha tyckt att det vart ett så oseriöst företag då om du ändå fortsatt vart deras kund.
Du förespråkar att alla ska handla från usa men du själv verkar vara sverige trogen.
Om en firma har hållit på i över 25 år och har många nöjda kunder genom åren, både i sverige och utomlands. Då börjar man ju undra varför du är dåligt bemött.....alltid...
Där ser man hur olika det kan slå med olika erfarenheter och åsikter...jag är nämligen av den helt motsatta åsikten ang. vår nya Ski-Doo åf Mekar-killen i sig är ju "gammal i gemet" och honom gillar jag...men företaget han finns i nu har jag personligen betydligt fler dåliga än bra erfarenheter och undviker därför dem så gott jag kan.Som tur är har vi en ny butik som säljer Ski-doo och den försäljaren är guld värd.
Handlat mycket där genom åren. Alltid bra service och bra priser.
Han har stort lager med det mesta till arctic, alltid en lösning på allt.
Sen att det finns dom som sprider sina snyfthistorier så fort dom kan på olika forum får man ta med en nypa salt.