Skoterkörning mitt på storgatan i Luleå!

vevarsel

Välkänd medlem
11 feb 2008
112
0
6
Kom ifrån bion ikväll gående på storgatan i Luleå vid 23 tiden och ser en artic cat skoter stående vid strand gallerian smått krockad. Rödakorset var där med personal och jag frågade vad som hade hänt. Dem förklarade att två killar hade kommit i fullt blås mitt på storgatan och inte sett en mur och kört rakt in i den, båda flydde ifrån platsen och polis kom när jag gick. Blir så ***** förbannad över sånt där, det där eldar ju bara på skoterhatarna ännu mer och sabbar för oss andra som sköter oss, fy fan säger jag bara!
 

Lynxi

Välkänd medlem
20 jan 2006
890
3
16
Luleå
Jag blir inte förvånad alls. Det finns alltid några som det spårat ut för. Det här rör sig knappast om några riktiga skoteråkare. Snarare ett par tattare som körde kanon i fyllan på en stulen skoter. Nåjåå, man får väl se om det står nått om det i tidningen imorron....
 

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Jaha, hade ju varit kul om någon här hade sett något så vi kunnat sätta dit idioterna.
Ingen som vet något om årsmodellen?
 

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Behöver ju inte vara en stulen skoter bara för att de drog ifrån platsen.

Kan ju vara så enkelt att de smet för att det faktiskt var olagligt det de gjorde.
 

fanatic_power

Välkänd medlem
3 nov 2006
140
0
6
luleå
såg själv skotern när jag var påväg till krogen. då stod polisen där och väntade på ett släp som dom sedan körde iväg den på. skotern var en zrt 800 årsmodell 00-01.
tyckte inte att den såg speciellt krockad ut, men jag såg den bara snett bakifrån
 

Marqus91

Välkänd medlem
18 okt 2007
556
1
16
Sandviken
Ja inte direkt smart men kan ju tänka mig att det inte är riktigt skoterfolk, antagligen stulen!

och angående filmen så är det väll ghostrider som kör? sök på ghostrider snöskoter i stockholm så är det samma skoter iaf. och han är väll inte den direkt smartasta killen här i världen.
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Ja inte direkt smart men kan ju tänka mig att det inte är riktigt skoterfolk, antagligen stulen!

och angående filmen så är det väll ghostrider som kör? sök på ghostrider snöskoter i stockholm så är det samma skoter iaf. och han är väll inte den direkt smartasta killen här i världen.

Helt klart inte han, och uttala dig inte om sådant du inte vet något om.
 

Marqus91

Välkänd medlem
18 okt 2007
556
1
16
Sandviken
Helt klart inte han, och uttala dig inte om sådant du inte vet något om.
haah, okej då han kanske har något smartare än dig:bootyshake:

och kör man 200 i stan och ingen tanke på att en ny bliven mamma kan gå ut på övergångstället med barnvagn... JO då är man inte den smartaste i världen:stupid:
 

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
haah, okej då han kanske har något smartare än dig:bootyshake:

och kör man 200 i stan och ingen tanke på att en ny bliven mamma kan gå ut på övergångstället med barnvagn... JO då är man inte den smartaste i världen:stupid:
Mamma, pappa , gubbe , kärring oavsett så är det fan inte bra.
Bara inse att vi övriga inte skall acceptera sån här idioti.
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Kom ifrån bion ikväll gående på storgatan i Luleå vid 23 tiden och ser en artic cat skoter stående vid strand gallerian smått krockad. Rödakorset var där med personal och jag frågade vad som hade hänt. Dem förklarade att två killar hade kommit i fullt blås mitt på storgatan och inte sett en mur och kört rakt in i den, båda flydde ifrån platsen och polis kom när jag gick. Blir så ***** förbannad över sånt där, det där eldar ju bara på skoterhatarna ännu mer och sabbar för oss andra som sköter oss, fy fan säger jag bara!
Sabla idioter :stupid:

Såna dumskallar förstör för så många andra.