Okej, vad är länken dit då? Till han som säljer instruktionsböcker?Sedan är det nån lirare som säljer manualer till de flesta skotrar på blocket. Om de är bra eller om det är någon bluffannons vet jag inte menmen...
Jag såg den killens annons. Det var väl bara reklamfilmer? Mailade honom om Blizard och han hade reklamfilm bara :/Det är bl.a. en kille i Gällivare som på Blocket brukar annonsera ut original verkstadshandböcker på CD-rom för 250:-/skiva och varje skiva täcker en årsmodell av ett visst märke tex. Ski-Doo -2004 på den finns alla Ski-Doo's -04 modeller med, jag har för mig att han har från typ -00 till -05 av Arctic, Ski-Doo och Yamaha men jag minns inte om han hade till Polaris.
Är du ute efter en bok som tar upp skotrar mer allmänt som uppbyggnad, teknik, funktion osv. eller är du intresserad av något speciellt märke?
Sen har Skoterbutiken verkstadhandböcker titta under kategori Rep/Underhåll så finns det.
Okej. Jo visst går det bra med en intruktionsbok lite allmänt bara. Tänkte om det finns någon sådan så man kan läsa lite, helst Svenska då. Helst skulle den behöva vara gratis, men det lär väl inte vara möjligt. I PDF-fil eller liknande?Är du ute efter en bok som tar upp skotrar mer allmänt som uppbyggnad, teknik, funktion osv. eller är du intresserad av något speciellt märke?
Sen har Skoterbutiken verkstadhandböcker titta under kategori Rep/Underhåll så finns det.
Nä han har verkstadhandböcker men bara från -00 och framåt tror jag det var jag har själv köpt av honomJag såg den killens annons. Det var väl bara reklamfilmer? Mailade honom om Blizard och han hade reklamfilm bara :/
Jo, jag hittade nivåpluggen för att kolla oljan. Glykol eller kylarvätskan - kolla med en glykolprovare? Jag såg ingen sådan provare?Oiljan i kedjehuset finns det en nivå plugg för straxapningspluggen o glyckol kollar du med en glyckolprovare o andvänd grön glyckol det är för aluminium motorer jag kan kolla med polaren om mängden oil i kedjehuset om du inte hittar nivåplugen.
GOD JUL