D
samma helg som halloween alltså?31 oktober och 1a november - Nästa helg
Jo dom öppnar ju på statoil i malmberget!Är det då dom öppnar nya butiken ?
Isf måste jag absolut dit och titta.
Jo jag vet var butiken kommer ligga, men har verkat rätt öde där (går förbi macken varje dag när jag ska hem från skolan) så visste inte när dom skulle öppnaJo dom öppnar ju på statoil i malmberget!
Ska bli grymt intressant
Haha jepp de kommer inte bli "trycka" där förren nästa helg heheJo jag vet var butiken kommer ligga, men har verkat rätt öde där (går förbi macken varje dag när jag ska hem från skolan) så visste inte när dom skulle öppna
Men statoils lokaler måste ju vara mindre än den befintliga iaf ?
Ska självklart dit ändå och kika, kasnke dom har nå ultra-erbjudande på roliga summitdelar.
Haha jepp de kommer inte bli "trycka" där förren nästa helg hehe
Klart man ska förbi dit.. vi kanske kan "dejta" dit? :laugh:
Så gulligt med en skoter dejt
Låter bra! De behövde verkligen en ny lokal för butikenJo dom öppnar ju på statoil i malmberget!
Ska bli grymt intressant
Jopp.. Anders beskrev sin förra butik som "i en gytjepöl"Låter bra! De behövde verkligen en ny lokal för butiken
Då lär vi ses, ska dit med brorsan(som vi rekryterade in i skoternästet iår!) och farsan =)Då ska man stå vid Kalix Maskiner och grillar burgare och försöka övertala folk att gå med i Kalix skoterklubb
Haha, har aldrig vart till malmberget, men den där var klockren! :rock:Jopp.. Anders beskrev sin förra butik som "i en gytjepöl"
Haha.. hans förra ställe låg typ på ett industiområde så näre regnar så blev de blött å trist som fan där.. dvs gytjepöl, så han är nöjd som fan att han fick bytaHaha, har aldrig vart till malmberget, men den där var klockren! :rock:
Jodå! riktigt bra beskrivning faktiskt Dåligt läge också.. Nånå hoppas de blir bättre nu =)Haha.. hans förra ställe låg typ på ett industiområde så näre regnar så blev de blött å trist som fan där.. dvs gytjepöl, så han är nöjd som fan att han fick byta