Skoterträff I "Sundsvallsområdet"

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Om det blir någon så kommer jag nog!:wof:
...Om det blir någon snö i vinter !

ed. Metso din sjö vorre väl nått... går det leder däromkring ?.

Jo jag hade de som tanke att vi kan åka från mig, för här är det enormt fina leder. Vi skulle kunna fara från mig i Nora till Holm och vidare till Sörbyggden? :becky:

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Jo jag hade de som tanke att vi kan åka från mig, för här är det enormt fina leder. Vi skulle kunna fara från mig i Nora till Holm och vidare till Sörbyggden? :becky:
Har inte en aning kring trakerna där, men kan tänka mej att de är lite mer snö där än här när väl snön kommer:push:

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Nora kan man väl säga va fan man vill om. Från Matfors inga problem. Men kommer man från Timrå/Indal hållet å inte har varit i Nora så tror jag inte Nora är mest praktiskt. Finns mycket hemdraget där. Även polarn som skulle till mig skulle möta upp mig i Nora. Tog 1 timme extra för honom att hitta rätt pga alla hemdragna leder.

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Passar det bara me dom redan inplanerade turerna så är både jag ch Sara på. Att träffas hos Metso och åka därifrån måste va det bästa om vi vill ha snögaranti, uppe i Lögdö vildmark finns det kanonfina leder och tar man turen upp till Liden brukar mätaren stanna på 25-30 mil från Söråker säknat. :hello:

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Plus att Metso kan bjuda på en kopp fika :)

Ska skramla liv i mitt lik som står och haka på jag också.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
I'll be there !! Om ni nu tar vecka 10 då man har sportlov ;)

Jag tar då varm choklad för finns inge godare än varm choklad på termos när man är ute och kör skoter :D

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
I'll be there !! Om ni nu tar vecka 10 då man har sportlov ;)

Jag tar då varm choklad för finns inge godare än varm choklad på termos när man är ute och kör skoter :D
Härligt Stins!!
De är laganda de.. :D

Varm choklad noterat! ;)

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Härligt Stins!!
De är laganda de.. :D

Varm choklad noterat! ;)
Självklart, är man lagspelare så är man ;) Så är det någon som gnäller på att det är långt om dom har typ 40mil så är de dålig stil ;) Jag ska köra ca 61mil enkel väg själv ;) Men på ett villkor och det är att du bjuder på en mugg varm choklad när vi drar iväg :D

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Det här låter ju intressant! Jag är oxå på! Ngn i kvissle trakten som skall åka som har släp men kan få åka med på??

D

Deleted member 9532

Jag kan tänka mig att slänga skotern på släp och åka ner under vecka 9 då jag har sportlov! :)