Formula_Z skrev:nix det där med Yamaha kan du glömma
Roligare med olika märken tycker jag iaf.....åsså har man nått att diskutera om.
Bor själv i Sundsvall.
Jag sneglade lite på träffar i bilvärlden men det finns ju lite mera märken att välja på och sen är det lite roligt när man far igenom små samhällen i inlandet när man är på väg till fjällen så kan man se vilket märke som gäller just den byn, orten och det tycker jag är ganska lustigt.<PolarisRacing> skrev:Visst, kör ni en egen träff så kör vi med dom andra märkena en tillsammans. Funkar kanonfint.
Jaa, det är lite lustigt det hur ett märke kan totalt dominera i små byar. Men om man jämför bilägare mot skoterägare så är det en viss skillnad. Men mindre träffar kan ju vara roliga också beroende på vad man ska göra. Ska man KÖRA tillsammans så kanske mindre grupper är att föredra, annars blir det nog lätt kaos med för mycket folk. Men ska man bara träffas och grilla och snacka osv så finns det ju ingen begränsning..jammen600 skrev:Jag sneglade lite på träffar i bilvärlden men det finns ju lite mera märken att välja på och sen är det lite roligt när man far igenom små samhällen i inlandet när man är på väg till fjällen så kan man se vilket märke som gäller just den byn, orten och det tycker jag är ganska lustigt.