Slednez 10 "jag tror på det här!" UTE!

westermark

Välkänd medlem
8 mar 2009
708
0
16
Skeå
Jag seedar för fullt.
Bildkvalité 6/10 med handburen kamera 9/10 med hjälmkamera
Körkvalité 8/10 inget "nytt" men det mesta är ju prövat redan med tanke på mängden skoterfilmer som finns idag

Slednez har dock alltid roande filmer att se så överlag är det en sevärd film =)
 

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
laddar då inte ner något iallafall å står 0 st som seedar ha då inte hänt någonting på nerladdningen ;)
 

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
för mig går det inte att ladda ner . det drar som aldrig igång. är det ingen som seedar ? :p
 

Slednez mon

Aktiv medlem
12 sept 2010
98
0
6
Luleå
verkar vara tracker adresserna som är lite svajjiga, (dock suger jag på torrents) är då 90 st som seedar just nu och 4 tankar från mig så det funkar för vissa?
 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Tråkigt att se att man kör på ställen där man inte ska köra... (Rondellen).

Anledningen till att snaran dras åt om skoteråkare är just buskörning på fel ställen.
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Bra redigerat.. Må väl vara rondellen, men all ungskog var väl på er mark?? :/ Det är sån körning som skapar skriverier och neg attityd mot oss alla. I övrigt bra rulle!
 

fhultin

Välkänd medlem
18 jan 2011
124
0
6
Sundsvall
sevärd film.
dålig kvalité och musiken passade inte mig.
men roliga klipp och man vart ännu mer sugen på att slippa sommaren ! ;)
 

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
de som tanken slog hos mig var oxå all ungskog vi har ett helvete hemma med alla skogsägare som får sina plant överkörda lite synd med massa sekvenser på sådana ställen då de kan få folk inspererad samma med rondellen annars bra jobbat ;D
 

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
Fint att ni flashar med namnen när ni står mitt upp i en ungskog. Eller ska man kalla det plantering kanske.. Och det är ju inte bara en gång.
Bra reklam :)
 

Slednez mon

Aktiv medlem
12 sept 2010
98
0
6
Luleå
För att ni alla ska lugna ner lill hjärtat så kan jag berätta att all körning där man ser ungskog har gjorts på egen mark (bla. ett gammalt sandtag som håller på växa igen) :)