Slednez 10 "jag tror på det här!" UTE!

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
För att ni alla ska lugna ner lill hjärtat så kan jag berätta att all körning där man ser ungskog har gjorts på egen mark (bla. ett gammalt sandtag som håller på växa igen) :)
inget illa menat mot kritiken men finns skogsägare som i princip skulle kunna mörda folk om dom fick se sådanna filmer då man kör över plant oavsett om man säger att man filmat på egen mark mm de står ju inte direkt självklart i filmen ;) men men i övrigt helt ok film med rätt bra blandning ;)
 

pro_climber

Välkänd medlem
22 dec 2007
808
3
18
Vindeln
ja såg min tallplantering ut så där, sku då ja bli glad om nån körde ner skiten så ja slapp se eländet!!! visst nått träd gick åt men.. rolig rulle:)
 

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
[video=youtube;BNXS68Zxml8]http://www.youtube.com/watch?v=BNXS68Zxml8[/video]

Detta är dem för lääääänge sedan ;)
 

Slednez mon

Aktiv medlem
12 sept 2010
98
0
6
Luleå
Delvis sant, Extreme devils och Slednez har slagit ihop sig detta år för att göra filmerna ännu bättre,några gammla slednez filmer finns på youtube.

nu är vi i startgroparna av att bygga en av dom största compounden i norrbotten ,samt blir det en foampit lika stor som travis pastranas. Nästa film får ni inte missa!:blink1:
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
"Jag har en huv och jag är inte rädd för att använda den."

Jävla kul film.

Det är rätt hårt att landa platt på vatten va?
 
K

krickus

Vad ska man säga?

Vi börjar med namnet, inte lite efterblivet.

Åkningen, känns lite WT goes skoter.

Hoppas för eran skull att det är en ploj grej!
 

Slednez mon

Aktiv medlem
12 sept 2010
98
0
6
Luleå
Ploj grej?!
Nej nej nej, visste du inte att ALLA norrbottningar skuttar runt på smörblommsängar och dricker whiskey på dagarna!

Vi försöker göra en underhållande film , sen att alla inte tycker om samma humor är ju uppenbart!
 

Sledborne

Välkänd medlem
1 okt 2008
1.296
1
16
Umeå/Arjeplog
Vad är det som är efterblivet med namnet?..

En bra film med känsla i både åkning och skapandet, en rulle som inte bara innehåller likadana slednecks hopp i 50 minuter.

känner lukten av avundsjuka, men vad vet jag..