Ja.menar ni den delen som är mellan spindeln och skidan? typ som 2 ihopsatta kilar
Ja.menar ni den delen som är mellan spindeln och skidan? typ som 2 ihopsatta kilar
Har för mig att mina såg annorlunda ut nu, men det är ett tag sen jag hade Phazern också så det kan mycket väl vara dom där.. Skulle dock nästan rekommendera SLP PP istället efter att ha kört med dom denna säsong med mycket bra resultat.Är det här samma skidor som ni har ??
http://shop.textalk.se/se/article.php?id=3195&art=1278579
Är också sugen på att prova C&A MTX, vad är skillnaderna egentligen?Har tidigare kört Nytro och tycker inte att SLP PP var något bättre jmf original men C&A MTX gjorde susen!
Jag tycker nya skidan är bra men det finns en nackdel när dom är avsmalnade baktill, när du startar från stilla stående i puder så "skär" den bakre delen av skidan ner i snön och det blir lite utav en plog som bromsar upp skotern lite till man får upp lite fart. Jag störde mig lite på det men annars som sagt tycker jag det är en kanonskida.Livar upp den här gamla tråden igen...
Jag har skaffat mig en nytro x-ride 153". Hur funkar mountain-skidorna på dessa? Är originalskidan bättre eller lika bra? Har ju inte hunnit testa nyskotern än..
Tack för svaret! Man får nog behålla mountainskidorna ett tag och prova sig fram.. Var är nu snön när man behöver den som mest??Jag tycker nya skidan är bra men det finns en nackdel när dom är avsmalnade baktill, när du startar från stilla stående i puder så "skär" den bakre delen av skidan ner i snön och det blir lite utav en plog som bromsar upp skotern lite till man får upp lite fart. Jag störde mig lite på det men annars som sagt tycker jag det är en kanonskida.