nån som provat en slp trimpipa allså enkelpipan på en lite nyare polaris ?? låter det mycket mer?? märker man nån skillad i effekt mot orginal?? nån med några bilder på hur det ser ut?? hade tänkt köpa det på min rmk 600 -08
det är ju bra att den inte lever om när man kör normalt jag vill ju att det ska väsnas då man trycker fullt o inte när man bara ligger o småputtrarJa du lär märka av skillnaden iaf, sen har jag för mej att det finns singelpipor som passar till org slutburken också.. En kompis har en slp singelpipa och slutburk och den lever inte alls om så mycket, iaf inte om man kör normal körning och inte varvar ur fullt, gasar man på fullt då låter den ganska skönt men det är inte "skrikljudet"![]()
Tänk på andra som befinner sig i naturen och inte vill att det lever om så speciellt mycket. Tänk även på att pipor inte är så omtyckt av polis och liknande.det är ju bra att den inte lever om när man kör normalt jag vill ju att det ska väsnas då man trycker fullt o inte när man bara ligger o småputtrartackar för svaret
nog vet jag om det jag köper dessutom inte pipan för ljudet utan för effektenTänk på andra som befinner sig i naturen och inte vill att det lever om så speciellt mycket. Tänk även på att pipor inte är så omtyckt av polis och liknande.
5995kr kostade det på motorhusetHur mkt fick du ge för de där ?
Beställde då från usa, richmotorsports.com nya slp triple pipor till min yamaha och med frakt,moms och allt så slutade kalaset på ca 7k !![]()
japp jag är busschafför vet jag vem du är?? men jag har skotern i lundfors (ålund)nice krillnecks, byskebo ser jag, inte är det du som är busschaufför ?![]()
aha du kan ju hojta till när du kliver på så jag vet vem du ärkanske om du ser mej, du kör saab vet jag också
åker buss varje morgon till ske-å så du kanske vet![]()
allså mitt problem är ju den att jag har inget att filma med vill ju inte att kvaliten ska vara skitkass heller men ska försöka få tag i nått o filma medKan du inte lägga ut en film sen när du monterat så vi får höra hur maskin låter![]()