slutburk, kända nackdelar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
50
Leksand
thullen.se
Sv: slutburk

Ja har en Speedwerx slutburk å den låter inte alls som de andra nästan hemmasvetsade småburkarna man kan hitta på nätet.
Ja hade en liten burk på min F6'a men den plockade då ja av när ja visste att man skulle köra bland folk då ja skämdes för att det lät så mycket.

Saxat från Speedwerx "Lightweight Mufflers
Our lightweight mufflers cut anywhere from 6 to 12 pounds depending on model! All of our mufflers are designed to reduce weight while keeping sound levels as low as possible."

AC_zr

Välkänd medlem
2 sept 2008
1.074
0
16
vilhelmina
Sv: slutburk

hehe okej :p jo klatrt man kanske blir less på att de låter som satan hela tiden. tyck min låter nog hökt redan nu :p

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
har ett litet tankesätt, varför ödsla pengar på nått som inte ger ett jota i effekt på en skoter? ska det låta ska man ju vinna på det också. Köp pipor ist

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
det roliga är ju att det låter som en 180hästars pro 800 men i själva fallet får den fet pisk av en sporttouring maskin.

det är skämmigt.

visst min skoter låter inte speciellt lågt.den lever om en hel del.
men det händer ju oxå lite när man gasar.

ActWrong

Välkänd medlem
11 okt 2006
413
0
16
Umeå
Lite OT men ni alla som klagar så mkt på slutburkar, ska ni inte börja klaga på att dom gör skotrarna mer Högljudda? arctic´s nya låter som fan orginal. OBS. tycker själv slutburkar låter förjävligt men sitter inte och Whina över det på forum på internet som trötta 3åringar.

Back to topic

Status
Stängd för vidare inlägg.