Oftast så behöver du inte bestycka om något alls för slutburksbyte, men kolla stiften för säkerhets skull.
Du får oftast inte en enda extra hk i motorn, generellt sett så får du mindre pulver i motorn med annan slutburk. Att det sedan finns bromsningar som hävdar att du får 1-2hk extra med annan burk beror på omständigheter snarare än mer effekt pga burken.
Det är isf mycket bättre och sätta slantarna på trippelrör. Har du back etc. så är det nog endast Benderör som får plats. Ger bra med pulver och låter inte till nästa kommun. (Och jo, jag vet, du frågade inte efter 3xrör, men det är dumt att kasta pengar i sjön på en slutburk)
Har du back etc. så är det nog endast Benderör som får plats. Ger bra med pulver och låter inte till nästa kommun. (Och jo, jag vet, du frågade inte efter 3xrör, men det är dumt att kasta pengar i sjön på en slutburk)
Jag har SLP´s trippelrör på min maskin och dessa dessa får plats trots att jag har backväxel monterad. Dessa rör är inte heller speciellt högljudda. Drygt 145 hästar når trippeln då: Bromstester från M-Performance